لخته خون در سر اسطوره آرژانتین؛ بیماری مارادونا تا چه حد جدی است؟

لخته خون در سر اسطوره آرژانتین؛ بیماری مارادونا تا چه حد جدی است؟

خبرگزاری فوتبالی - دیگو آرماندو مارادونا، اسطوره فوتبال آرژانتین، با آمبولانس به بیمارستان منتقل شد تا تحت عمل جراحی قرار بگیرد. او به تازگی 60 ساله شده بود و اکنون به یک عمل جراحی نیاز دارد تا بهبود بیابد. او دچار لختگی خون در سر خود شده است. اما مشکل اسطوره آرژانتینی تا چه حد جدی است؟

به گزارش فوتبالی، شب گذشته گفته می‌شد که لخته‌ای که در سر دیگو مارادونا وجود دارد آنقدر بزرگ نیست و مشکل خاصی را برای او به وجود نمی‌آورد. اما امروز او دچار وضعیتی اورژانسی شده است. البته پزشکان معتقدند که چنین وضعیتی در اثر لخته‌ی خون طبیعی است و مشکل او قابل حل است و با جراحی می‌تواند به شرایط عادی و زندگی روزمره خود بازگردد. او به اجبار باید جراحی بشود. در ابتدا سعی شده بود که بدون نیاز به عمل جراحی او را با استفاده از دارو درمان کنند و این لختگی خون بدون نیاز به جراحی برطرف شود اما این مشکل حل نشد و او دچار حمله شد.

اکنون تنها راهی که می‌توان مارادونا را از این وضعیت نجات داد، عمل جراحی است. به گفته رسانه Tyc Sport آرژانتین او سریعا زیر تیغ جراحی قرار خواهد گرفت و به ادعای نشریه اوله، این عمل چندان پیچیده نیست و او از این وضعیت خارج خواهد شد.

1470