پیش بازی استقلال خوزستان - ذوب آهن اصفهان؛ مصاف بازنده ها در اهواز

پیش بازی استقلال خوزستان - ذوب آهن اصفهان؛ مصاف بازنده ها در اهواز

وبسایت فوتبالی- تیم های استقلال خوزستان و ذوب آهن در ادامه هفته هفتم لیگ برتر به مصاف هم می روند؛ دو تیمی که در هفته ششم مقابل حریفانشان بازنده بودند.

به گزارش فوتبالی، امید نمازی سرمربی ذوب آهن هنوز نتوانسته خود را با حال و هوای لیگ ایران وفق دهد در طرف دیگر نیز داریوش یزدی با استفاده از بازیکنان جوان و گمنام خود می تواند هر تیمی را غافلگیر کند.

تیم فوتبال استقلال خوزستان هم اکنون با 6 امتیاز در جایگاه دوازدهم جدول رده بندی لیگ برتر قرار گرفته و پس از تعطیلات لیگ به دنبال ثبت بردی مهم در هفته هفتم لیگ برتر است. استقلال خوزستان در دیدار گذشته اش برابر شاهین انزلی در جام حذفی با 2 گل پیروز شد و به مرحله یک هشتم نهایی رقابت ها راه یافت. این درشرایطی است که پیش از این دیدار و برد، استقلالی ها برابر پیکان در تهران مغلوب شده بودند و اکنون با روحیه ای نسبتا مناسب در اهواز به دنبال غلبه بر تیم پر قدرت ذوب آهن هستند. داریوش یزدی خوب می داند که برای بقای تیمش در لیگ به امتیازات کامل تیمش در بازیهای خانگی نیاز مبرمی دارد.

در مقابل، تیم ذوب آهن قرار دارد. تیم خوب امید نمازی در این فصل با کسب 8 امتیاز در جایگاه هشتم جدول رده بندی لیگ برتر قرار گرفته و شاید به اندازه کافی، امتیازات را جمع نکرده است! این در شرایطی است که ذوبی ها در جام حذفی نیز در گام اول برابر پدیده شکست خوردند و از گردونه رقابت ها کنار رفتند. اکنون ذوب آهن فقط در لیگ برتر بازی داشته و نمازی و شاگردانش می توانند با تمرکز بیشتر به راهشان در لیگ ادامه دهند. در آخرین دیدار لیگ نیز، ذوب آهن باز هم با حساب 2-1 مغلوب پدیده شده بود و به نظر زمان آن فرا رسیده تا تیم سبزپوش اصفهانی، یک برد پر ارزش را به کارنامه خود در این فصل اضافه کند تا از سایر رقبا عقب نماند، البته که بازی در اهواز و ورزشگاه غدیر، کار مشکلی است.

چهره ویژه: رشید مظاهری به اعتقاد سرمربی تیمش بهترین سنگربان لیگ است اما جریان این هفت هفته لیگ چیز دیگری به ما می گوید. در کیفیت بالای فنی مظاهری شکی نیست و به نظر می رسد او پس از چندین فصل بازی در ذوب تبدیل به مهره قابل اتکایی برای مربی و هم تیمی هایش شده است. شاید این بازی فرصت مناسبی باشد تا سنگربان ملی پوش ذوب آهن خودی نشان بدهد و با بسته نگه داشتن دروازه تیمش راه را برای پیروزی تیمش در اهواز هموار کند.

استقلال خوزستان - ذوب آهن

شنبه 31 شهریور 1397 ، ساعت 18:45

ورزشگاه غدیر اهواز

بازی هفته قبل: پیکان یک - استقلال خوزستان صفر؛ ذوب آهن یک - پدیده 2

رتبه در جدول: استقلال خوزستان با 6 امتیاز در رده دوازدهم، ذوب آهن با 8 امتیاز در رده هشتم

محرومان: یعقوب پیری و افشین کمایی از استقلال خوزستان، ذوب آهن برای این بازی بازیکن محروم ندارد.