امید ژردان شکیری برای قهرمانی با لیورپول

امید ژردان شکیری برای قهرمانی با لیورپول

سایت رسمی فوتبالی - ژردان شکیری امیدوار است که تجربه اش در کسب چندین قهرمانی با بایرن مونیخ برای کمک به قهرمانی به لیورپول نیز کمک کند. 

به گزارش فوتبالی، شکیری در بایرن مونیخ موفق شد یک قهرمانی در اروپا، دو قهرمانی بوندس لیگا، دو قهرمانی در جام حذفی و یک قهرمانی در جام جهانی باشگاه ها کسب کند. او این تابستان از استوک سیتی به لیورپول پیوست و حالا امیدوار است که تجربه درخشانش در بایرن مونیخ در لیورپول تحت هدایت یورگن کلوپ مورد استفاده قرار بگیرد. 

این بازیکن در گفتگو با مجله رسمی باشگاه لیورپول گفت: " هدف باشگاه قهرمانی در یکی از رقابت هاست و این هدف اصلی تیم نیز هست. ما باید همه بازی ها را جدی بگیریم و برای پیروزی تلاش کنیم. پس از هر بازی باید آن را از ذهن خودمان کنار بگذاریم و با خود بگوییم: خب! این بازی را بردیم و حالا باید به بازی بعدی فکر کنیم. به این ترتیب می توانیم قهرمان شویم و امیدوارم که امسال این اتفاق رخ دهد. اول از همه می خواهیم فوتبال خوبی را به نمایش بگذاریم. اما می دانیم که همیشه بازی زیبا پیروز میدان نیست بنابراین نیاز داریم بدانیم که چطور می توانیم پیروز باشیم. این مهم است. باید با سایر تیم ها رقابت کنیم. به عنوان یک بازیکن جدید می خواهم کیفیت فوتبالم را نشان دهم. بیشتر بازیکنان من را از حضور در لیگ برتر و بایرن مونیخ می شناسند. من تجربه خوبی دارم. در بایرن جام های زیادی بردم و می خواهم این تجربه را در اختیار لیورپول بگذارم که هنوز جوان است و برای قهرمانی به آنها کمک کنم. "

شکیری 26 ساله پس از پیوستن به لیورپول با پرداخت بند فسخ 13 میلیون پوندی خود به استوک سیتی تا به حال در دو بازی به عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفته است.