پیروز قربانی: استقلال نیاز مبرم به حمایت دارد

پیروز قربانی: استقلال نیاز مبرم به حمایت دارد

وبسایت رسمی فوتبالی- پیشکسوت استقلال می گوید این تیم توانایی جبران نتیجه بازی رفت مقابل السد را دارد.

                                                                                        

به گزارش فوتبالی، پیروز قربانی کاپیتان سابق استقلال گفت: مدیریت جدید استقلال در یکماه اخیر کارهای بزرگی انجام داده و مشخص است که توانمندی زیادی دارد و در حال حاضر باید این تیم پرطرفدار را حمایت کرد تا بتواند با فراغ بال و در فضایی آرام در راه بلوغ روانی و تاکتیکی گام بردارد.

وی که با سایت خبری باشگاه استقلال گفت وگو می کرد، افزود : شرایط استقلال با گذشته کاملا متفاوت است و با توجه به ضرب الاجل کنفدراسیون فوتبال آسیا ، آقای فتحی و همکارانش با تلاشی جالب توجه توانستند بدهی های بسیاری را پرداخت کنند و جور ناکارایی دیگران را بکشند.

قربانی در ادامه تاکید کرد: باید کمک کرد تا استقلال به شرایط آرمانی برسد و به اعتقاد من شفر مربی بادانش و هوشمندی است و استقلال قابلیت آن را دارد که در بازی برگشت برابر السد جبران مافات کند.

بازیکن اسبق استقلال در پایان با اشاره به اینکه استقلال در زمان فعلی بیش از هر چیز نیاز مبرم به حمایت دارد، گفت: در حال حاضر علاوه بر مسائل فنی، استقلال باید از نظر روحی و روانی به مرز آمادگی آرمانی برسد و امید است که شفر بتواند با تدابیر و تفکرات خوب خود از سد السد بگذرد ، هرچند که این تیم قطری حرفه ای و قدرتمند است ولی در فوتبال هر اتفاقی ممکن است رخ بدهد