حمله شدید رسانه های ایتالیا به بالوتلی

حمله شدید رسانه های ایتالیا به بالوتلی

سایت رسمی فوتبالی - عملکرد ماریو بالوتلی در تساوی 1 - 1 ایتالیا و لهستان در لیگ ملت های اروپا انتقادات زیادی را از سوی رسانه های ایتالیایی به دنبال داشت. 

به گزارش فوتبالی، به نظر می رسد مهاجم نیس کمی اضافه وزن دارد و بسیار ناآماده است. سرمربی ایتالیا، روبرتو مانچینی، نیز تایید کرد که او صبح روز بازی مشکل عضلانی داشته است. 

او پیش از بازی در ورزشگاه دالارا بولونیا به طور جداگانه خود را گرم کرد که بیشتر به نظر یک تست آمادگی بدنی می رسد اما به هر حال در ترکیب اصلی حضور پیدا کرد. 

تصمیم استفاده از بازیکنی که تقریبا تمام تمرینات و بازی های پیش فصل را از دست داده و تنها 76 دقیقه در لیگ فرانسه به میدان رفته، بسیاری را شگفت زده و ناراحت کرد. 

رسانه ها انتقادات زیادی را نسبت به این بازیکن مطرح کرده و تمام روزنامه های بزرگ او را به عنوان بدترین بازیکن زمین انتخاب کردند. 

گازتا دلو اسپرت نوشت: " گلیک و بدنارک برای تصاحب توپ از او رقابت می کردند و او هیچ واکنشی نیز نشان نمی داد. تا زمان تعویض هیچ اشتیاقی برای بازی نداشت. "

کوریره دلو اسپرت اضافه کرد: " او بسیار بی تفاوت و کند بود و بارها توسط مدافعان لهستان آزار دید و همیشه در حالی که پشتش به دروازه بود بازی کرد. وقتی بیرون آمد به زمین خیره بود و ناامیدی اش مشخص بود. "

توتو اسپرت افزود: " می شد دید که او هنوز فاصله زیادی با اوج آمادگی دارد. او باید سختی زیادی بکشد. جدای از این واقعیت، این تقصر او نیست که نتوانست حتی یک پاس درست دریافت کند. اولین ضرب پس از 36 دقیقه باعث ضد حمله لهستان شد. "

مارکو تاردلی عضو تیم قهرمان جام جهانی 1982 در شبکه ری اسپرت نیز نتوانست از سوپرماریو دفاع کند.

او گفت: " من طرفدار بالوتلی هستم اما امشب من ر ا عصبانی کرد. اگر مشکل آمادگی دارد باید از تیم کنار گذاشته شود. وقتی آندره آ بلوتی به میدان آمد، تیم جان تازه ای گرفت و نتیجه را در زمین دیدید. بلوتی روحیه فداکارانه ای دارد و این چیزی است که متاسفانه بالوتلی از آن برخورد نیست. "