اشتباه آلیسون اجتناب ناپذیر بود

اشتباه آلیسون اجتناب ناپذیر بود

سایت رسمی فوتبالی - طبق گفته یورگن کلوپ، تمایل آلیسون به بازی در عقب زمین حتما در نهایت باعث ضربه زدن به لیورپول می شد.

به گزارش فوتبالی، یورگن کلوپ سرمربی لیورپول اعلام کرد که اشتباه آلیسون اجتناب ناپذیر بود و اصرار کرد که او مشکلی با این اشتباه دروازه بانش در دیدار امروز مقابل لستری سیتی که با برد قرمزها همراه شد، ندارد.

ملی پوش برزیلی دلیل اصلی پایان یافتن سه کلین شیت پیاپی خود در اشتباه امروزش در نیمه دوم بازی بود که با برد 1-2 به پایان رسید.

این بازیکن 25 ساله پاس ویرجیل فن دایک را گرفت، و توپ را نگه داشت تا در نهایت به آسانی توسط کلچی ایهیناچو، که با پاس به رشید غزال باعث به ثمر رسیدن گل شد، توپ را از دست بدهد.

این اشتباه یک گل به روباه ها هدیه کرد تا به بازی برگردند، اما کلوپ که هفته گذشته از اعتماد به نفس خرید جدیدش در بازی با توپ تعریف کرده بود، ادعا کرد که زیاد نگران نیست.

سرمربی قرمزها به اسکای اسپورت گفت: "ما باید از اشتباهمان درس بگیریم، نه فقط او (آلیسون). از هفته پیش واضح بود که این اتفاق روزی خواهد افتاد. فکر نمی کردم که دقیقا هفته بعد این اتفاق رخ بدهد. می توانستیم توپ رو دوبار قبل از آن دور کنیم، اما توپ را به او پاس دادیم و، بله، او نیز می توانست توپ را دور کند. البته که او می داند اشتباه از او بود. او به اندازه کافی مرد هست که این را درک کند. من به او گفتم که بهترین بازی ما همین بود زیرا برنده شدیم. همه چیز خوب است. اکنون این مسئله نیز برطرف شده است - همه توپ ها را به آلیسون نسپرید. او بعد از این اشتباه نیز، حتی بعد از اینکه تماشاچیان سعی کردند او را نگران کنند، که البته طبیعی است، خوب بود. به هر حال این اتفاقات می افتد. مشکلی با آن ندارم."

لیورپول که پیش از این اتفاق، با دو گل سادیو مانه و روبرتو فیرمینو پیش افتاده بود، بعد از این گل عملکرد با ثباتی داشت تا از بردشان محافظت کند و این اولین باری است که آنها چهار بازی ابتدایی خود در لیگ برتر را می برند.

کلوپ گفت: "اگر کسی به من چهار هفته پیش می گفت که ما از چهار بازی 12 امتیاز کسب می کنیم، من می پذیرفتم، حتی با کمترین تفاضل گل ممکن. 12 امتیاز داشتن و دانستن اینکه می توانیم بهتر عمل کنیم، خیلی خوب است."