خوشحالی هواداران و ناراحتی کلوپ از حرکت آلیسون مقابل برایتون

خوشحالی هواداران و ناراحتی کلوپ از حرکت  آلیسون مقابل برایتون

سایت رسمی فوتبالی - آلیسون دروازه بان لیورپول نتوانست از به نمایش گذاشتن گوشه هایی از مهارتش مقابل برایتون مقاومت کند و هواداران تماما عاشق آن حرکت بودند.

به گزارش فوتبالی، لیوپول دیروز در آنفیلد توانست با حساب 1 بر 0 برایتون را شکست دهد، نتیجه ای که توانست تیم کلوپ را با توجه امتیاز از دست دادن منچستر سیتی مقابل ولورهمپتون به صدر جدول برساند.

محمد صلاح زننده تنها گل دیروز بود که توانست در اوسط نیمه اول بازی با ضربه ای دقیق توپ را به گوشه دروازه بفرستد. هرچند که این مهار توپ الیسون بود که هواداران را به وجد آورد.

بازیکن 65 میلیون پوندی قرمزها، با استفاده از مهارت های چشم گیرش، جمعیت حاضر در آنفیلد را در شصت و نهمین دقیقه بازی متحیر کرد، و آنتونی ناکهارت را ناکام گذاشت. آلیسون برای پوشش پاس روبه عقب ارسالی به گوشه سمت چپ محوطه جریمه خودی رفت، و برای مقابله با خطرناکهارت،  با یک ضربه چیپ توپ را از بالای سر این بازیکن عبور داد.

هواداران بسیار سریع تحسین خود را برای این دفاع شجاعانه در توییتر نسبت به آلیسون ابراز کردند.

یکی از هواداران در تویتر نوشت : "این پسره آلیسون خیلی خوب است، اینطور نیست؟"

یکی دیگر نوشت : "این ضربه ی چیپ آلیسون جهانی بود! شما باید دل شیر داشته باشید تا بتوانید گلر لیورپول باشید"

هوادار سوم نوشت : "آلیسون دل شیر دارد، آن ضربه کوچک چیپ واقعاً هوشمندانه بود"

هوادار چهارم نوشت : هنوز هم به ضربه چیپ آلیسون فکر می‌کنم، کاری که بیشتر دروازه بان ها توی چنین موقعیتی انجام نمی دهند. او اعتماد به نفس بالایش را به رخ کشید"

این درحالی است که سرمربی این تیم، کلوپ، اذعان کرد که ضربه بی پروای آلیسون کمی او را عصبی کرده است.

"این حرکت برای یک مربی جالب نیست. اگر کار درستی انجام، جالب می‌شود. من مدافع های وسطی در اختیار داشتم که کارهایی انجام میدادند که یک دفاع وسط لزوما نباید انجام دهد، مانند مت هوملس (در بورسیا دورتموند) که مدام کار هایی انجام میداد که هیچ معنایی نداشت، اما او در آن پست عالی بود. آلیسون مشخصا دروازه بانی است که می تواند فوتبال بازی کند، و این خوب است. او آنقدر اعتماد به نفس داشت تا آن حرکت را انجام دهد، او این کار را برای خودنمایی انجام نداد، او این کار را کرد تا ان موقعیت را جمع و جور کند. او سطح خوبی از اعتماد به نفس دارد و از آن استفاده می کند. من سیو او را در مقابل ضربه سر بیشتر دوست داشتم تا ضربه چیپش، اما آن ضربه چیپ در آن موقعت کار درستی بود."