سپیدرود رشت صفر - صنعت نفت آبادان صفر / سپیدرود با کریمی هم نبرد!

سپیدرود رشت صفر - صنعت نفت آبادان صفر / سپیدرود با کریمی هم نبرد!

وبسایت فوتبالی - امروز نماینده های شمال و جنوب کشور به میزبانی شهر باران به مصاف هم می روند. سپیدرود رشت که تنها یک امتیاز دارد و قعرنشین جدول لیگ است با سرمربی جدیدش، علی کریمی، امیدوار است اولین ۳ امتیاز را دشت کند. در سوی مقابل هم برزیلی های آبادان تیم دست و پا بسته ای نیستند و حداقل برای یک امتیاز می روند. هرچند که تیم آبادانی هم در رده چهاردهم جدول ایستاده و هنوز بردی بدست نیاورده است.

هفته ششم لیگ برتر، ساعت 19:10، تاریخ 8/6/97
ورزشگاه: سردار جنگل رشت تماشاگر : حدود 4هزار نفر
داور: امیر عرب براقی
کمک‌ها: رحیم شاهین – یوسف مغروری – علی بای
ناظر: مسعود مرادی 

کارت زرد:
وفا هخامنش (18) از نفت آبادان

طالب ریکانی (59) از نفت آبادان 

محمدرضا مهدوی (88) از سپیدرود

 

اخراج:

سیروان قربانی (86) از نفت آبادان

سپیدرود رشت:

ايمان صادقی، ميلاد شيخ سليمانی، ميثم تهيدست، امين جوادی مقدم، ميلاد قربانزاده، علی عزت كرامت ( ۵۹: یعقوب کریمی(۸۵: حسین کعبی ))، محمدرضا مهدوی، حسين ابراهيمی، پويا نزهتی، مهرداد بايرامی و امين منوچهری

سرمربی: علی کریمی 

صنعت نفت آبادان :

شهاب گردان ( محمد دریس 39) ، عقیل کعبی، وفا هخامنش، سیروان قربانی، حسین ساکی، طالب ریکانی (۸۳: کارلوس سوارز) ، اکبر ایمانی، مصطفی احمدی، بهنام برزای (۶۰: دوس رایس) ، میلاد جهانی و کرار جاسم

سرمربی: پایولو سرجیو

دقایق حساس:

دقیقه 12: حمله نفتی ها روی دروازه میزبان اولین موقعیت جدی این بازی بود. بهنام برزای داخل محوطه جریمه صاحب توپ شد اما ضربه کم جانش راه به جایی نبرد.

دقیقه 20: مهرداد بایرامی در محوطه جریمه نفتی ها توسط مدافعین این تیم سرنگون شد که داور اعتقادی به خطای پنالتی نداشت.

دقیقه 30: اشتباه مدافع سپیدرود در دفع توپ کرار جاسم را در پشت خط دفاعی میزبان صاحب توپ کرد. مهاجم عراقی در این موقعیت مدافع حریف را دریبل کرد اما نتوانست تک به تک را از ایمان صادقی بردارد.

دقیقه 42: ضربه ایستگاهی نفتی ها پشت محوطه جریمه میزبان با بلوکه شدن توپ کرار به ایمانی رسید و شوت پرقدرت این بازیکن با اختلاف کمی از روی تیر افقی به بیرون رفت.

دقیقه 44: باز هم شوت پرقدرت دیگر از زردپوشان نفتی، این بار میلاد جهانی از راه دور به توپ ضربه زد و شوتش با فاصله از کنار تیر عمودی دروازه ایمان صادقی به خارج رفت.

نیمه دوم

دقیقه 52: موقعیت تک تک برای نفتی ها درون محوطه جریمه میزبان بدست آمد که ضربه زمینی جهانی در دستان صادقی آرام گرفت.

دقیقه ۵۶: شوت خطرناک و‌ سرکش محمدرضا مهدوی از پشت محوطه جریمه در اختیار دروازه‌بان تیم صنعت نفت آبادان قرار گرفت.

دقیقه ۶۷: یعقوب کریمی از بیرون آمدن دروازه‌بان جوان نفت آبادان استفاده کرد و‌ از میانه زمین شوت زیبایی را روانه دروازه کرد که محمد دریس به سختی این توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه ۷۱:تیم صنعت نفت آبادان در پشت محوطه جریمه سپیدرود صاحب یک‌ ضربه آزاد شد که شوت کرار جاسم با اختلاف کمی از بالای دروازه بیرون رفت.