برتری پرگل صنعت نفت آبادان مقابل سپیدرود رشت

برتری پرگل صنعت نفت آبادان مقابل سپیدرود رشت

وبسایت رسمی برنامه نود - شاگردان فراز کمالوند با سه گل مقابل سپیدرود رشت به برتری رسیدند. 

به گزارش وبسایت نود، تیم های صنعت نفت آبادان و سپید رود رشت از ساعت 17:10 امروز در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف یک دیگر رفته بودند که این دیدار با نتیجه سه بر صفر به سود تیم میزبان به پایان رسید.

گل های صنعت نفت توسط لوسیانو پریرا در دقیقه 35، مگنو باتیستا در دقیقه 36 و کرار جاسم در دقیقه 39 به ثمر رسید. 

داور این دیدار به کرار جاسم (دقیقه 62) و سعید لطفی (دقیقه 68) از صنعت نفت آبادان و میثم تهیدست(دقیقه 62) و علیرضا نورمحمدی(دقیقه 67) از سپیدرود کارت زرد نشان داد. 

ترکیب صنعت نفت آبادان: سوشا مکانی، علی عبدالله‌زاده، مرتضی اسدی، سعید لطفی، مسعود ابراهیم‌زاده، مگنو باتیستا، آگوستو سزار، کرار جاسم (از دقیقه ۷۲ - طالب ریکانی)، حسین ساکی (از دقیقه ۶۱ - حامد پاکدل )، میلاد جهانی و لوسیانو پریرا ( از دقیقه ۷۸- محمد شادکام )

ترکیب سپیدرود رشت: سیدمحمد حسینی، هادی موسوی (از دقیقه 46- علی عباسی)، رضا نورمحمدی، حسین کعبی، میلاد قربانزاده، میثم تهیدست، میثم فردوسی (از دقیقه 64 - عماد میر جوان )، توحید غلامی ، حسین ابراهیمی (از دقیقه 77- میعاد یزدانی)، پویا نزهتی، محمد غلامی

شرح گل: 

گل اول صنعت نفت آبادان: بازیکنان صنعت نفت آبادان پشت محوطه جریمه سپیدرود رشت صاحب موقعیت حساس شده بودند که لوسیانو پریرا در دقیقه 33 با ضربه آزاد توانست گل زیبایی را برای تیمش به ثمر برساند.

گل دوم صنعت نفت آبادان: بازیکنان صنعت نفت آبادان از سمت راست زمین مسابقه صاحب ضربه کرنر شدند که کرار جاسم توپ را به محوطه جریمه ارسال کرده و مگنو باتیستا در دقیقه 35 با استفاده ار شلوغی محوطه جریمه توانست گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

گل سوم صنعت نفت آبادان: میلاد جهانی در موقعیت تک به تک با دروازه بان سپیدرود رشت قرار گرفته و ضربه این بازیکن توسط حسینی دفع شده و در برگشت نیز کرار جاسم توانست در دقیقه 38 دروازه خالی تیم میهمان را باز کند. 

 دقایق حساس:

میلاد جهانی در دقیقه 26 این دیدار از پشت محوطه جریمه سپیدرود رشت قصد گلزنی داشت که شوت این بازیکن در اختیار دروازه بان سپید رود رشت قرار گرفت.

آگوستو سزار در دقیقه 31 این دیدار شوت سرکش و خطرناکی را به سمت دروازه سپید رود رشت ارسال کرد که توپ با اختلاف منی از بالای دروازه حسینی به بیرون رفت. 

حسین ساکی در دقیقه 44 این دیدار صاحب موقعیت حساس شده بود که شوت این بازیکن از بالای دروازه سپیدرود رشت به بیرون رفت.

پریرا در دقیقه 51 این دیدار صاحب موقعیت حساس شده بود که ضربه خطرناک این بازیکنان پس از برخورد با مدافع سپید رود به کرنر رفت.

ضربه توحید غلامی در دقیقه 71 این دیدار از بالای دروازه تیم صنعت نفت آبادان به بیرون رفت.

حامد پاکدل در دقیقه 80 این دیدار با دروازه با سپیدرود در موقعیت تک به تک قرار گرفته و بازیکن صنعت نفت آیادان با تعلل، توپ را از دست داد. 

گفتنی است، صنعت نفت آبادان با این نتیجه در جدول رده بندی 28 امتیازی شده و سپیدرود رشت نیز 19 امتیازی باقی ماند. 

 
20441