پیش‌بازی استقلال-السد؛ روز بزرگ آبی‌ها

پیش‌بازی استقلال-السد؛ روز بزرگ آبی‌ها

سایت رسمی فوتبالی – استقلال در بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا میزبان السد قطر خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، استقلال در مرحله قبلی توانست ذوب آهن را در مجموع دو بازی با نتیجه سه بر دو حذف کند و حالا باید رو در روی یکی از پرستاره ترین تیم های فوتبال آسیا قرار بگیرد، تیمی که به تازگی گابی، کاپیتان فصل گذشته اتلتیکو را به خدمت گرفته تا با زوج او و ژاوی هرناندز خط هافبک مهارنشدنی را تشکیل بدهد.

شروع استقلال در لیگ برتر در حد انتظارات نبوده است. پیش بینی می شد که حضور نویمایر، الحاجی گرو و مرتضی تبریزی خط حمله این تیم را متحول کند اما آنها در دو بازی اخیرشان مقابل فولاد و پارس جنوبی جم موفق به گلزنی نشده اند و به نظر می رسد که هنوز نتوانسته اند با رفتن تیام و جپاروف کنار بیایند.

البته به نظر می رسد که نگرانی اصلی استقلال مقابل السد مربوط به خط حمله این تیم نباشد. چرا که السد که در سه بازی اولش در لیگ ستارگان قطر 17 گل زده عملا تیمی مهارنشدنی در خط حمله به نظر می رسد. بغداد بونجاح الجزایری با ثبت 11 گل در این سه بازی نشان داده که چقدر سرحال و آماده است. قطعا خط دفاع استقلال یکی از سخت ترین شب های فصل خود را پیش رو خواهد داشت.

با این وجود استقلال امیدوار است که نتیجه مرحله گروهی که پرسپولیس مقابل السد کسب کرد ار تکرار کند. در ورزشگاه آزادی، سرخپوشان توانستند تیم قطری را با نتیجه یک بر صفر شکست هند و حالا استقلال امید زیادی دارد تا با بسته نگه داشتن دروازه اش و باز کردن دروازه حریف کار را برای السد سخت کند و به حضور در نیمه نهایی نزدیک شود.

در شکل فعلی لیگ قهرمانان، فقط دو تیم اصفهانی ذوب آهن و سپاهان تا کنون موفق شده اند که تا فینال پیش بروند و حالا نوبت استقلال و پرسپولیس است که در این دوره از اعتبارشان دفاع کنند و به مرحله نهایی برسند.

استقلال - السد
دوشنبه، پنجم شهریور 1397
ساعت 20:30
ورزشگاه آزادی

تیم داوری: ما نینگ، کاو ییی، شی یانگ و  هو ویمینگ