دفاع چپ پاشنه آشیل ذوبی‌ها در دربی اصفهان؟

دفاع چپ پاشنه آشیل ذوبی‌ها در دربی اصفهان؟

به گزارش "ورزش سه"، پست دفاع چپ را می توان یکی از چالشی ترین پست های تیم ذوب آهن در لیگ هجدهم دانست. آنها که برای پوشش دادن کامل این پست مسعود ابراهیم زاده را در اختیار گرفته بودند هنوز نتوانستند از این بازیکن استفاده مناسبی ببرند. ابراهیم زاده در دقایق میانی بازی به دلیل مصدومیت تعویض شد. مصدومیتی که باعث شده تا او در دو بازی پی در پی در ترکیب تیم غیبت داشته باشد.


این اتفاق در حالی افتاد که مهران درخشان مهر، مدافع چپ جوان ذوبی ها نیز پس از بازگشت از اردوی تیم امید به عنوان جانشین ابراهیم زاده پا به ترکیب ذوبی ها گذاشت اما در دیدار اخیر برابر استقلال با دریافت کارت قرمز از زمین اخراج شد و به همین دلیل نمی تواند در بازی بعدی این تیم به میدان برود و در نتیجه همین موضوع کمبود مدافع چپ در ترکیب ذوبی ها باعث شده تا کادرفنی این تیم در آستانه دیدار حساس برابر سپاهان دچار چالش شود.


مطمئنا نامزد اول ذوبی ها برای حضور در پست دفاع چپ، مسعود ابراهیم زاده خواهد بود و به همین دلیل کادر فنی ذوبی ها سخت به دنبال وضعیت او هستند تا ببینند مصدومیت وی تا زمان دیدار برابر سپاهان برطرف خواهد شد یا خیر. در صورتی که ابراهیم زاده نتواند در این بازی به میدان برود دومین نامزد ذوب آهنی ها برای حضور در این پست حمید بوحمدان خواهد بود. هافبک دفاعی این تیم که پیش از این و در دوران حضور قلعه نویی نیز در همین پست به بازی پرداخت.