مسعود ابراهیم‌زاده: تعطیلات نیم‌فصل بهترین فرصت برای بازگشت ماست

مسعود ابراهیم‌زاده: تعطیلات نیم‌فصل بهترین فرصت برای بازگشت ماست

وبسایت رسمی فوتبالی- مسعود ابراهیم‌زاده، مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان تأکید کرد که تعطیلات نیم‌فصل بهترین فرصت برای آنهاست تا برای ادامه رقابت‌ها، خودشان را تقویت کنند.

به گزارش فوتبالی، مسعود ابراهیم‌زاده در مورد عملکرد ضعیف ذوب‌آهن در نیم‌فصل اول لیگ برتر گفت: عملکرد تیم ما قابل دفاع نبود و خودمان هم انتظار نداشتیم که چنین نتایجی را کسب کنیم. در برخی از بازی‌ها خودمان اشتباه کردیم و البته گاهی اوقات هم بدشانس بودیم. در ضمن امسال بابت اشتباهات داوری خیلی اذیت شدیم. همه ما در این مدت تلاش کردیم که نقاط ضعف و مشکلات را به کمترین حد ممکن برسانیم، ولی متأسفانه نشد و نتایج خوبی نگرفتیم.

وی ادامه داد: همه ما به اندازه خودمان مقصر هستیم و جایگاه واقعی ذوب‌آهن این نیست که در پایین جدول قرار داشته باشیم. وقتی منصوریان جانشین نمازی شد فرصت زیادی نداشت تا روی مسائل فنی و تاکتیکی کار کند و بازی‌ها نیز فشرده بود، اما تعطیلات نیم‌فصل بهترین فرصت برای بازگشت ماست و باید نقاط ضعف‌مان را برطرف کنیم. ما باید در نیم‌فصل دوم خودمان را بالا بکشیم تا حداقل در پایان لیگ امسال جایگاه خوبی داشته باشیم.

مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در پاسخ به سؤالی در مورد عملکرد خودش در نیم‌فصل اول لیگ برتر تصریح کرد: عملکرد من بد نبود، ولی امسال بدشانس بودیم و وقتی هم تیم نتیجه نمی‌گیرد، این موضوع در عملکرد بازیکنان تأثیرگذار است. ما نباید دنبال مقصر باشیم و مهم این است که همه تلاش کنیم تا در نیم‌فصل دوم این نتایج را جبران کنیم.

9697