ابراهیم‌زاده: رادولوویچ در ذوب‌آهن خوشحال و راضی بود

ابراهیم‌زاده: رادولوویچ در ذوب‌آهن خوشحال و راضی بود

خبرگزاری فوتبالی- مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت:‌ رادولوویچ از مربیگری در ذوب‌آهن خوشحال و راضی بود و نمی‌دانم چرا تصمیم به جدایی گرفته است.

به گزارش فوتبالی به نقل از تسنیم، مسعود ابراهیم‌زاده درباره عدم بازگشت سرمربی ذوب‌آهن به ایران گفت: این یک موضوع شخصی است و من نمی‌توانم نظر خاصی داشته باشم. رادولوویچ از فعالیت در ذوب‌آهن راضی و خوشحال بود و انگیزه زیادی داشت، در ضمن بازیکنان هم او را دوست داشتند. اگر بحث بیماری کرونا مطرح است، باید بگویم که این بیماری همچنان وجود دارد و خیلی‌ها با آن کنار آمده‌اند، شاید هم مسائل دیگری باعث شده تا این مربی برنگردد.

مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در ادامه خاطر نشان کرد: اگر این موضوع قطعی باشد باشگاه باید در مورد سرمربی جدید تصمیم بگیرد. اینکه همین کادر فعلی کار را ادامه بدهد یا اینکه سرمربی دیگری انتخاب شود به تصمیم مسئولان باشگاه مربوط است.

وی درباره شروع مجدد مسابقات لیگ برتر و اینکه برخی بازیکنان و تیم‌های لیگ برتری نظر متفاوتی در این مورد دارند، تصریح کرد: الان که همه چیز عادی شده و هیچ‌کس به کرونا فکر نمی‌کند. الان همه مشاغل فعال هستند و طبعاً فوتبال را هم نمی‌توان تعطیل کرد. اگر بازی‌ها تعطیل شود به احتمال 99 درصد ما هم پول نمی‌گیریم، این در حالی است که درآمدمان از این راه است.

ابراهیم‌زاده اظهار داشت: همه به نوعی در این شرایط سختی می‌کشند و کار ما هم بسیار سخت است، ما با بستن نارنجک زیر تانک می‌رویم و با این بیماری هر لحظه احساس خطر می‌کنیم. الان هم بازیکنان خیلی از تیم ها کرونا می‌گرند و این کار را برای‌شان سخت می‌کند، چون هر تیمی روی بازیکنانش حساب می‌کند. در مجموع شرایط سخت است، ولی چاره‌ای نیست و باید با این وضعیت کنار بیاییم.

9697