شمارش معکوس برای جدایی پوگبا از منچستریونایتد؟

شمارش معکوس برای جدایی پوگبا از منچستریونایتد؟

به گزارش "ورزش سه"، بیلد مدعی شده که پوگبا که اخیراً با تیم ملی فرانسه قهرمان جام جهانی شده در بارسلونا هر هفته 390هزار یورو دستمزد دریافت خواهد کرد و به این ترتیب حقوق سالانه‌اش به چیزی در حدود 20 میلیون یورو بالغ خواهد شد. 


مشکل ولی اینجا است که ژوزه مورینیو قصد ندارد ستاره‌ی خط هافبک خود را از دست بدهد. دست‌کم تا زمانی که یونایتد برای جایگزین کردن او مهره‌ی مناسبی پیدا کرده و در اختیار آقای خاص قرار دهد. ولی یونایتد هم مثل دیگر باشگاه‌های حاضر در لیگ برتر انگلیس برای انجام نقل و انتقالات تا ساعت 6 بعد از ظهر پنج‌شنبه ( به وقت محلی ) زمان دارد. 

از سوی دیگر بیلد می‌گوید پوگبا برای ماندن در منچستریونایتد شرط سنگینی گذاشته است. در حال حاضر دستمزد هفته‌ای پوگبا 200هزار یورو است اما این هافبک فرانسوی از دستمزد خود راضی نیست و از مسئولین باشگاه درخواست کرده دسمتزد هفتگی‌اش را به 400هزار یورو در هفته افزایش دهند، یعنی دو برابر. حتی بیشتر از دستمزدی که بارسا به او پیشنهاد داده است. 


سوال این است که با این شرایط، طرف‌های درگیر در این ماجرا در زمان اندک باقیمانده چه خواهند کرد ؟ آیا پوگبا به بارسلونا فروخته خواهد شد ؟ یا اینکه ژوزه مورینیو بر موضع خود پافشاری کرده و ستاره‌ی ناراضی‌اش را نیمکت‌نشین کرده و حتی اگر لازم ببیند به روی سکوها تبعید می‌کند ؟

داستان پل پوگبا و منچستریونایتد، داستانی که دو سال پیش با تبدیل شدن پوگبا به گران‌ترین بازیکن تاریخ یونایتد آغاز شد، حالا ممکن است با جدالی تلخ به پایان برسد.