روبن-ریبری؛ بازگشت به اوج، به یاد روزهای خوب

روبن-ریبری؛ بازگشت به اوج، به یاد روزهای خوب

به گزارش ورزش سه، می‌توان گفت در میان بازیکنان بایرن، دو بازیکن کهنه‌کار  برندگان اصلی اردوی این تیم در آمریکا هستند : فرانک ریبری و آرین روبن که بعد از پشت سر گذاشتن هفت روز دشوار در آمریکا نشان دادند همچنان سرحال و قبراق هستند و می‌توانند برای تیم‌شان مهره‌های بسیار مفیدی باشند. 


با وجود شکست سنگین بایرن در مقابل قهرمان لیگ برتر جزیره، مربی جدید بایرن نیکو کوواچ اعلام کرده که ریبری 35ساله و روبن 34ساله در تور آمریکا عملکرد درخشانی داشته‌اند. هواداران بایرن هم از عملکرد دو بازیکن کهنه‌کار تیم‌شان راضی بوده‌اند. تا حدی که ریبری در آمریکا توسط 29هزار تماشاچی حاضر در ورزشگاه به صورت ایستاده تشویق شد. 


مهمترین نکته‌ی مثبت آمادگی این دو بازیکن کهنه‌کار برای بایرن این است که در فصل پیش رو، رقابت در ترکیب بایرن جدی خواهد بود. سرژ گنابری در جناح راست و کینگزلی کومان در جناح چپ در اردوی آمریکا متوجه شدند که در فصل پیش رو با رقیبان سرسختی مثل روبن و ریبری روبرو هستند و فیکس شدن‌شان در ترکیب بایرن مونیخ به این سادگی‌ها نخواهد بود. این دو بازیکن جوان هم در جریان شکست 2-0 بایرن در مقابل یونتووس عملکرد خوبی داشتند. آنهم درحالیکه گنابری که به تازگی به جمع بازیکنان بایرن پیوسته در پستی به میدان رفته بود که به آن آشنایی نداشت. یعنی در پست دفاع راست، درست پشت سر روبن. 


تحلیل‌گران ورزشی آلمانی معتقدند که روبن و ریبری از تمرینات دشواری که کوواچ در آمریکا برای بازیکنانش در نظر گرفته بود سود برده‌اند. این دو بازیکن از اولین روز آغاز روند آماده‌سازی پیش‌فصل بایرن در تمرینات حضور داشته و تا کنون از مصدومیت به دور مانده‌اند. روبن و ریبری در آمریکا در هشت جلسه‌ی تمرینی تیم‌شان شرکت فعال داشتند و هیچ نشانه‌ای از خستگی یا بی‌انگیزگی نشان ندادند.