پدیده کانادایی بایرن مونیخ، آرین روبن جدید

پدیده کانادایی بایرن مونیخ، آرین روبن جدید

سایت رسمی فوتبالی - دروازه بان ونکوور وایتکپس، استفان مارینوویچ، به هواداران بایرن مونیخ گفت که می توانند در ژانویه ۲۰۱۹ که دیویس به صورت رسمی به بایرن مونیخ بپیوندد چه انتظاراتی از او داشته باشند و او را با آرین روبن هلندی مقایسه کرد.

روبن از سال ۲۰۰۹ به بایرن مونیخ پیوسته است و به عنوان یکی از بهترین وینگرهای تمام دوران شناخته می‌شود.

مارینوویچ به نشریه آلمانی بیلد گفت: " آلفونسو سریعترین بازیکن لیگ ام ال اس است و سرعت او ویران گر است. او تسلط خوبی روی توپ دارد و برای مدافعان حریف غیر قابل پیش بینی است. او همیشه می خواهد پیشرفت کند. او کمی شبیه روبن است. دیویس بازیکن بی نظیری است و بهتر نیز خواهد شد. مطمئن هستم که او در بایرن مونیخ خواهد درخشید.

مارینوویچ ایمان دارد که این بازیکن علاوه بر توانایی های فیزیکی ذهنیت پیروز شدن در بوندسلیگا را نیز در اختیار دارد.

این بازیکن نیوزیلندی گفت: " بدون شک انتقال به بوندس‌لیگا قدم بزرگی است اما او برای یادگیری آماده است. او در زمین بسیار متواضع است. با او در رختکن اوقات بسیار خوبی خواهید داشت. او پسر بامزه و جالبی است. پر سر و صدا هست اما این آزار دهنده نیست. "

مارینوویچ فوتبال خود را در آلمان و با تیم ون ویزبیدن آغاز کرد و پس از آن دروازه بان ذخیره مونیخ ۱۸۶۰ شد. این بازیکن به دلیل تجربه خود معتقد است که دیویس زندگی در پایتخت آلمان را دوست خواهد داشت.

مارینوویچ در این باره اظهار داشت: " من نمی دانم که او با عادت‌های غذایی خود چه می‌کند اما مونیخ با ونکوور قابل مقایسه است. بهتر است که لباس های آلمانی خود را آماده کند. به او خواهم گفت که با دوستانش به کدام استخر برای شنا برود. او عاشق مونیخ خواهد شد. "

دیویس که در ماه نوامبر ۱۸ ساله خواهد شد قراردادی ۵ ساله با بایرن مونیخ به امضا رسانده است. فیفا قانونی درباره ممنوعیت بازی بازیکنان اهل کشورهایی غیر از اتحادیه اروپا که زیر ۱۸ سال هستند در تیم های باشگاهی اروپا به تصویب رسانده است و به همین دلیل این بازیکن تا پایان لیگ ام ال اس در تیم وایتکپس خواهد ماند.