قول مهم سرمربی جدید چلسی در مورد کنترل رفتارش

قول مهم سرمربی جدید چلسی در مورد کنترل رفتارش

سایت رسمی فوتبالی - مائوریزیو ساری به عنوان سرمربی جدید به چلسی اطمینان داد که هیچ دیدگاهی نسبت به تبعیض جنسیتی ندارد.

به گزارش فوتبالی، ساری همچنین برای پیشرفت زبان انگیزی خود پس از انتقال به استمفوردبریج به دوره فشرده کلاس های زبان خواهد رفت.

چلسی قراردادی سه ساله با ساری و قرادادی پنج ساله با جورجینیو، هافبک جدید خود، در روز شنبه به امضا رساند.

این خبر با استقبال هواداران چلسی مواجه شد اما نگرانی هایی درباره عقاید قدیمی ساری وجود داشت.

ساری در سال 2016 و هنگامی که سرمربی ناپولی بود به اتهام توهین به مربی اینترمیلان، روبرتو مانچینی، از دو بازی محروم و 20 هزار یورو جریمه شد.در آن زمان ساری گفت: " من عصبانی بودم...  قصد بی احترامی به کسی را نداشتم. اگر از چنین کلماتی استفاده کردم از جامعه همجنس گراها عذرخواهی می کنم. "

ساری در ماه مارچ نیز به دلیل توهین به یک خبرنگار زن مجبور به عذرخواهی شد. او در پاسخ به سوال این خبرنگار گفته بود: " تو زن هستی و زیبایی و به همین دو دلیل... " و پس از آن کلمات زشتی را به کار برده بود.

تلگراف اسپرت مطلع شده که در قرارداد بین چلسی و ساری هر دوی این مشکلات مطرح شده و به این مربی 59 ساله تذکر داده شده که بدون شک هیچ صحبتی شبیه به این دو اتفاق قابل قبول نخواهد بود.

ساری به مدیران چلسی اطمینان داده که هر دوی این اتفاقات و صحبت ها بیانگر نظر واقعی او نیستند و به اشتباه قضاوت شده و بد بیان شده اند. او همچنین تعهد داده که چنین اتفاقاتی تکرار نخواهد شد. 

ساری برای برقراری ارتباط موثر به زودی یک یا دو بار در هفته در کلاس های زبان انگلیسی شرکت خواهد کرد و در کنار آن برای فصل جدید نیز آماده می شود.

ساری به دلیل سابقه حضور خود در این کشور کمی به زبان انگلیسی مسلط است اما مشتاق است تا هر چه زودتر در این زبان پیشرفت کند.

عادت او به مصرف سیگار نیز مسئله دیگری بود که به آن اشاره شد چرا که سیگار کشیدن در ورزشگاه های انگلیس ممنوع است.

بازیکنی که مشکلی با درک ساری ندارد جورجینیو است که پیشنهاد منچسترسیتی، قهرمان لیگ برتر، را رد کرد تا به چلسی بیپوندد.

ساری و جورجینیو در ناپولی با هم کار می کردند و این بازیکن 26 ساله گفت: " من واقعا از حضور در چلسی هیجانزده هستم. پیوستن به چنین تیم بزرگی آسان نیست بنابراین بسیار بسیار خوشحال هستم. من برای بازی در چنین لیگ پر تنش و برای تیمی که با تمام وجود برای پیروزی بازی می کند، هیجانزده هستم. "