ساری: ناپولی در ابتدا تحت تاثیر جو لیگ قهرمانان قرار گرفت

ساری: ناپولی در ابتدا تحت تاثیر جو لیگ قهرمانان قرار گرفت

وبسایت رسمی برنامه نود - مائوریزیو ساری در مورد پیروزی ناپولی مقابل دیناموکیف در اولین بازی لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه دو بر یک صحبت کرد.

به گزارش وبسایت نود، ناپولی با دبل میلیک در مقابل دینامو با نتیجه دو بر یک پیروز شد. سرمربی ناپولی در مورد این بازی گفت:

به نظرم در ابتدا تحت تاثیر اهمیت بازی و مسابقات قرار گرفتیم. اگر بازی را کنترل می کردیم شانس بیشتری برای کسب نتیجه بهتر داشتیم.ما بازیکنان جوان زیادی در اولین بازی خود در لیگ قهرمانان اروپا داشتیم و برخی از اتفاقات ناشی از بی تجربگی ما بود. پیش از بازی با آرامش چرت زدم و پریشان نبودم. از نتیجه راضی هستم. امروز تولد همسرم است و این پیروزی را به عنوان هدیه به او تقدیم می کنم.

سرمربی ناپولی در ادامه بیان کرد:

در استارت ها خوب شروع کردیم اما چندان راضی نبودم. برخی از بازیکنان بیش از حد از این بازی وحشت داشتند. بیش از حد معمول مرتکب اشتباه شدیم. امیدوارم که در چنین بازیهایی دیگر تحت تاثیر جو بازی قرار نگرفتیم. پس از این که بازی را در اختیار گرفتیم همچنان مطمئن نبودیم که می خواهیم بیشتر گل بزنیم و بازی را تمام کنیم یا کنترل را به دست بگیریم. در رختکن در مورد بازی بحث کردیم و خوشحال هستم که دیدگاه بازیکنان مشابه من است و آنها هم از عملکردشان چندان راضی نبودند. البته پیروزی در اولین بازی در لیگ قهرمانان اروپا ارزشمند است. یخمان شکسته شد اما باید از این بازی خیلی چیزها یاد بگیریم.

1140