خرافات شگفت‌انگیز سرمربی چلسی؛ از جای پارک ثابت تا نوشیدن سه قهوه!

خرافات شگفت‌انگیز سرمربی چلسی؛ از جای پارک ثابت تا نوشیدن سه قهوه!

سایت رسمی فوتبالی – مائوریزیو ساری ، سرمربی ایتالیایی چلسی شخصیت خاصی دارد و این نکته توجه رسانه ها را هم به خود جلب کرد هاست.

به گزارش فوتبالی، فراری، خبرنگار و دوست نزدیک ساری که از زمان حضور وی در تیم  سانسووینو در لیگ دسته چهار ایتالیا او را می شناسد، گفت:"در دهه 90  ضباط بازیهای فوتبال در دسته آماتور آسان نبود اما به لطف برخی دوستانم در تلویزیون، دوشنبه شب ها با دو ویدئوی VHS در خانه ساری جمع می شدیم و بازیها را آنالیز می کردیم. بعد از آن به همراه مائوریزیو، همسر و فرزندش و همچنین میرکو تینالی، مربی دروازه بان های او شام می خوردیم."

سه قهوه قبل از بازی
فابریزیو ماتزینی، یکی از بازیکنانی که به ساری کار کرده است ، می گوید:" یادم است که قبل از یکی از بازیها سه قهوه خوردیم و برنده شدیم. بعد از آن، ساری من را مجبور می کرد تا هر یکشنبه سه قهوه بخوریم چرا که نمی خواست این خرافات بشکند!"

قرار دادن سیگار در سنجاق سر!
اما لوکا ریالتی، دیگر بازیکن تیم استیا که زیر نظر ساری کار کرده خاطره عجیب تری از او دارد:"وقتی با هم می رفتیم و یک سنجاق سر می دید، همیشه سیگارش را در آن قرار می داد. فکر می کرد اگر این کار را نکند بازی برایش بد پیش خواهد رفت!"

راننده یکسان و جای پارک یکسان
در زمانی که ساری در تیم سانسووینو حضور داشت، همیشه خودروی خود را در در جای ثابتی پارک می کرد. یک بار زمانی که یکی از خودروهای جای او را گرفت، با خودرویش آن را به جای دیگری هل داد و سر جای خودش پارک کرد .در این تیم آندره آ روسی زیر نظر او بازی می کرد. این بازیکن تعریف می کند که پس از یک برد خارج از خانه، ساری دستور داده که همیشه در بازیهای خارج از خانه، تیم از همان راننده اتوبوس استفاده کند!

مردی با 33 نقشه
ساری در زمان حضورش در فوتبال آماتور به خاطر نقشه هایی که برای مقابله با حریفان در سرش داشت، لقب "مردی با 33 نقشه" را از آن خود کرد. البته فراری تعریف می کند:"این طور نبود که دقیقا 33 نقشه داشته باشد اما حفظ کردن این عدد آسان بود!"

وارد زمین نمی شود
البته ساری خرافات جالب دیگری هم دارد. به طور مثال همچون رافا نادال تلاشش را می کند تا پایش را روی خط های کنار زمین نگذارد و از طرفی وارد زمین فوتبال نمی شود. زمانی که رختکن در سمت دیگر زمین است ترجیح می دهد که زمین را دور بزند و روی نیمکت بنشیند تا این که وارد زمین شود!

اسپالتی فریبش داد!
نشریه دیلی میل اما یک خاطره جالب را مورد توجه قرار داده است. اسپالتی از خرافات ساری خبر داشت که  می خواهد آخر از همه وارد زمین شود. به همین خاطر به رختکن برگشت و دیرتر از ساری وارد زمین شد. در آن شب رم با نتیجه سه بر یک پیروز شد!