ژاوی: آماده حضور روی نیمکت اسپانیا نیستم

ژاوی: آماده حضور روی نیمکت اسپانیا نیستم

به گزارش "ورزش سه"، پس از اخراج لوپتگی در فاصله دو روز تا بازی اسپانیا در جام جهانی، فرناندو هیه رو به عنوان جانشین او انتخاب شد و تا پایان جام برای اسپانیا، اسطوره رئال روی نیمکت لاروخا نشست. با حذف اسپانیا با شکست مقابل روسیه در یک هشتم نهایی، فرناندو هیه رو نیز از سمت خود استعفا داد. در حالی که انتظار می‌رود لوئیس انریکه به عنوان سرمربی جدید اسپانیا انتخاب شود، ژاوی که نامش به عنوان یکی از گزینه ها مطرح شده بود مدعی شد که هنوز آماده این پست نیست.

او گفت:"در ابتدا باید بگویم که خودم را آماده این پست نمی‌بینم. در درجه دوم، مقدمات لازم را هم ندارم و در درجه سوم، زمان مناسبی نیست. هنوز خودم را در قامت مربی گری تیم ملی نمی‌بینم، باید یاد بگیرم. باید خود را به خوبی آماده کنم، تمرین کنم، خیلی کارها هست که باید انجام دهم. منطقی نیست که نامم مطرح شود زیرا من هنوز مربی نشده ام."

ژاوی سپس در انتقاد از لوپتگی گفت:" چرا باید انتقال لوپتگی قبل جام جهانی اعلام شود؟ بدون توجه به اینکه مقصد رئال بوده یا هر تیم دیگری. مربی باید به تیمش متعهد باشد و الگوی همه بازیکنانش باشد. متوجه نمی‌شوم. روبیالس و دیگر اعضای فدراسیون واکنش خوبی داشتند."