شش نکته جالب از زندگی هری کین

شش نکته جالب از زندگی هری کین

سایت رسمی فوتبالی – هری کین آقای گل فعلی جام جهانی امیدوار است که امشب به همراه انگلیس به نیمه نهایی جام جهانی برسد.

کین به همان مدرسه ای می رفت که دیوید بکهام در آن حضور داشت

کین مانند بکهام به مدرسه چینگفورد می رفت. دنیس مک الیگات، معلم زبان، که مربی یکی از تیم های فوتبالی بود که کین در آن درخشید، می گوید: " هری باهوش، سخندان و فروتن بود. اگر یک بازی برای ما گره می خورد تنها تاکتیک این بود: توپ را به هری بده. و او می توانست از روی نقطه کرنر تو را وارد دروازه کند. " او مانند بکهام کاپیتان انگلیس و نفر اول تبلیغات شد. اما برخلاف بکهام با دوست قدیمی خود در دوران مدرسه نامزد کرد و بدن خود را پر از تتو نکرد چرا که پدرش همیشه به او می گفت که وقتی بزرگتر شود از این کار پشیمان می شود. "

آرسنال به دلیل اضافه وزن او را رد کرد

کین در کودکی برای ریجوی راورز بازی می کرد که بکهام و آندرس تونسند نیز از آنجا بازی حرفه ای خود را آغاز کردند اما آرسنال و تاتنهام او را رد کردند و تست هایش در واتفورد موفق نبود. لیام بردی که مسئول آکادمی آرسنال در آن زمان بود، می گفت یکی از دلایل اصلی این اتفاق اضافه وزن او بود. او اظهار داشت: " او کمی چاق بود. بدن ورزشکاری نداشت اما ما اشتباه کردیم. " او در واتفورد در بازی برابر تاتنهام به قدری خوب بود که مربیان تصمیم گرفتند با او تمدید کنند. مربی او در ریجوی، دیوید بریکنل، می گوید: " اگر در 11 یا حتی 14 سالگی به من می گفتید که او به این حد از پیشرفت می رسید من خیلی راحت به شما می گفتم که شک دارم! "

سلیقه سوال برانگیز او در فیلم

فیلم محبوب کین شهروند قانونمدار است. این فیلم اکشن توجه 26% از منتقدان را به خود جلب کرده و در جدول منتقدان گاردین در سال 2009 یک ستاره به دست آورده است. بردشاو این فیلم را بیش از حد درخشان و دل بهم زن و همچنین به صورت همزمان احمقانه و زننده تعریف کرده است. وقتی کین از چیزی خوشش می آید این علاقه را ادامه می دهد. او در مصاحبه ای در سال 2014 گفت که مجموعه تلوزیونی مورد علاقه اش دکستر است که سریالی محبوب بود که سال گذشته به پایان رسید. او در مصاحبه ای که امسال برگزار شد گفت که مجموعه تلویزیونی مورد علاقه اش همچنان دکستر است. او گفت: " این فیلم از ابتدا مرا تحت تاثیر خود قرار داد. "

او جام جهانی غیرمعمولی داشته است

مهاجم تاتنهام شاید با به ثمر رساندن شش گل موفق شده که یکی از خطرناک ترین بازیکنان جام جهانی باشد اما 24 بازیکن در این جام جهانی بیشتر از 9 شوت او به سمت دروازه شوت کرده اند. این آمار معمول کین نیست و به شانس های محدودی که انگلیس ایجاد کرده، برمیگردد. در یورو 2016 او 13 شوت داشت و نتوانست حتی یک گل بزند. این در حالی است که در لیگ برتر سال گذشته او 184 موقعیت گل داشت که 108 عدد از آنها به بیرون رفت و 30 گل نیز به ثمر رسید. این تعداد 40 موقعیت بیشتر از هر کس دیگری و تقریبا دو برابر رکورد نفر سوم که کریستیان اریکسن بود و 97 موقعیت داشت.

کین دو خانه دارد

کین و همسرش، کتی گودلند، یک منزل خانوادگی در اسکس دارند که استخر، سینما، اتاق شبیه ساز گلف و اتاق با منظره جام جهانی دارد و با دخترشان، ایوی، و دو سگ در این خانه زندگی می کنند. اما سال گذشته مربی تاتنهام، پوچتینو، فاش کرد که کین یک خانه دیگر نزدیک زمین تمرین تاتنهام دارد که در طول هفته در آنجا می ماند. این خانه نزدیک به او اجازه می دهد که ساعت های بیشتری را برای تمرین روی توانایی های خود بگذراند. اخلاق کاری او معروف است. قانون طلایی گلزنی این بازیکن نیز ساده است. او می گوید: " وقتی دید خوبی از دروازه داری، سرعتت را کم کن و از دروازه بان عبور کن. این شوت ها سخت ترین توپ ها برای مهار کردن هستند. "

علاقه وافر به لیگ فوتبال آمریکایی

از زمانی که برادر همسرش او را با این ورزش آشنا کرد، کین عاشق فوتبال آمریکایی شد. یکی از سگ های او به یاد تام بردی نامگذاری شده که در جوانی به دلیل استعداد بالا و کوشش زیاد توانست به شهرت و افتخارات زیادی دست پیدا کند. کین می گوید: " او خودم را به یاد من می آورد. بردی بسیار به خودش باور داشت و به صورت دیوانه واری تلاش می کرد تا بهتر شود. "

رویای او این است که بعد از خداحافظی از دنیای فوتبال به لیگ فوتبال آمریکایی بپیوندد. او در این بار اظهار داشت: " این بستگی به ادامه حرفه خودم و مصدومیت و سن و سالم در آن زمان دارد. اما من این کار را دوست دارم. "