پوچتینو: هری کین از عملکردش در جام جهانی ناراحت است

پوچتینو: هری کین از عملکردش در جام جهانی ناراحت است

سایت رسمی فوتبالی - به گفته مربی تاتنهام، مائوریزیو پوچتینو، هری کین علیرغم به ثمر رساندن شش گل در روسیه و کسب کفش طلا از عملکرد خود در جام جهانی ناراحت است.

کین نقشی کلیدی در صعود انگلیس به نیمه‌نهایی جام جهانی که با شکست ۲ - ۱ برابر کرواسی همراه بود، داشت.انگلیس بهترین عملکرد خود پس از جام جهانی ۱۹۹۰ را ارائه کرد و کین توانست بیشتر از هر بازیکن دیگری در این رقابت ها گلزنی کند.اما برخی منتقدان مدعی بودند که ۳ گل از ۶ گل زده این بازیکن در برابر تیم ضعیف پاناما به ثمر رسیده و یک گل دیگر نیز از روی نقطه پنالتی در بازی برابر کلمبیا وارد دروازه حریف شده است.

هری کین

شاید کین نیز حس مشابهی داشته باشد چرا که پوچتینو مدعی شده که این بازیکن ۲۵ ساله از عملکرد شخصی خود در روسیه ناراحت است.پوچتینو به خبرنگاران گفت: " او بسیار از این جام جهانی ناراحت است. او روز یکشنبه به لندن برگشت و روز سه شنبه در زمین تمرین حاضر شد و ۵ ساعت را با من و دستیارم گذراند. من به او تبریک گفتم اما او در پاسخ گفت که عملکرد بسیار ناامید کننده‌ای داشته و باید گل‌های بیشتری به ثمر می‌رسانده است. به او یادآوری کردم که برنده کفش طلا اما او همچنان می‌گفت که از عملکرد خود ناراحت است. کسب مقام چهارم و حضور در نیمه‌نهایی جام‌جهانی برای هری کین کافی نبود. من عاشق این انرژی و اشتیاق هستم که مقام چهارمی جام جهانی برایش کافی نیست. مقام سومی یا دومی و حضور در لیگ قهرمانان اروپا نیز برای او کافی نیست. عاشق این هستم که بازیکنان چنین اشتیاقی داشته باشند و پس از جام جهانی زمان خود را با ما سپری کنند. تمام مردم او را تحسین می کنند و ستاره بزرگی می دانند اما او روز سه شنبه زمان خود را با ما گذراند. این بسیار ارزشمند است هری. "