هری کین مهم‌تر از ازدواج سلطنتی!

هری کین مهم‌تر از ازدواج سلطنتی!

سایت رسمی فوتبالی - اولین دیدار سه شیرها در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه که به پیروزی ۱ - ۰ برابر تونس انجامید، حدود ۱۸.۳ میلیون بیننده داشت.

به گزارش فوتبالی، دیدار انگلیس و تونس که در آن هری کین توانست دوبار دروازه حریف را باز کند از بیننده های بیشتری نسبت به مراسم ازدواج سلطنتی بین شاهزاده هری و مگان مارکل برخوردار بود.تعداد بیننده های بی بی سی وان در دقایقی از بازی تا ۱۸.۳ میلیون رسید که شاهد گل آخر بازی در دقایق پایانی و اتفاقاتی دراماتیک بودند.

با وجود تمام شرایط بازی و انتظار طولانی مدت برای وارد شدن توپ به دروازه، هری کین سرانجام در وقت اضافه موفق شد گل پیروزی بخش انگلیس را برای یک شروع خوب در خاک روسیه به ثمر برساند.بیشتر مردم - ۶۹ درصد از تمام بینندگان بریتانیا - هیجان بیشتری برای گل دوم هری کین نسبت به مراسم ازدواج شاهزاده هری در کاخ ویندزور داشتند.

با وجود پخش زنده تلویزیونی از کانال های مختلف، ۳ میلیون نفر درخواست داشتند تا این مراسم به صورت زنده از کانال های اینترنتی بی بی سی مانند بی بی سی آی پلیر نیز پخش شود که بزرگترین جامعه آماری برای بازدید آنلاین در تاریخ این شبکه به حساب می آید.

میانگین ۱۳.۷ میلیون نفر تنها در بریتانیا این بازی را به صورت مستقیم از تلویزیون دیدند که این عدد این برنامه را پر بازدیدترین برنامه بریتانیا در سال ۲۰۱۸ می‌کند.این لقب پیش از این به برنامه استعدادیابی انگلیس تعلق داشت اما فوتبال گوی سبقت را از این برنامه ربود.گری لینه کر، مجری و مفسر تلویزیونی، این اتفاقات را عجیب اعلام کرد.

با وجود اینکه انگلیس سالهاست نتوانسته موفقیتی در رقابت های مهم و بزرگ به دست بیاورد اما مردم این کشور همچنان متحدانه از آنها حمایت می‌کنند.در سال ۱۹۹۰، ۲۵.۲ میلیون نفر شاهد دیدار نیمه نهایی جام جهانی و ضربات پنالتی ناراحت کننده برابر آلمان غربی بودند. در سال ۱۹۹۸ نیز ۲۳.۸ میلیون نفر کارت قرمز دیوید بکهام در دور دوم در برابر آرژانتبن را تماشا کردند. 

بازی بعدی انگلیس در روسیه روز یکشنبه در برابر پاناما برگزار خواهد شد.پیروزی در این بازی می تواند صعود این تیم به دور بعدی را تقریبا قطعی کند که بدین معناست که دیر آخر این گروه در برابر بلژیک از فشار کمتری برخوردار است.

4125