سوارز: گریزمان که اروگوئه‌ای نیست!

سوارز: گریزمان که اروگوئه‌ای نیست!

به گزارش ورزش سه، تصمیم آنتوان گریزمان برای شادی نکردن بعد از به ثمر رساندن گل خود در جریان بازی دو تیم فرانسه و اروگوئه در مرحله‌ی یک‌چهارم نهایی جام جهانی روسیه، با واکنش سرد لویس سوارز مواجه شده است. گریزمان، مهاجم اتلتیکو مادرید در جریان پیروزی 2-0 تیم ملی کشورش فرانسه بر اروگوئه شادی همیشگی خود بعد از به ثمر رساندن گلهایش را تکرار نکرد. این مهاجم فرانسوی 27ساله بعد از بازی از عشق و علاقه‌ی خود نسبت به اروگوئه‌ای‌ها و فرهنگ اروگوئه‌ای گفت، عشق و علاقه‌ای که از رابطه‌ی نزدیک و صمیمی او با هم‌تیمی‌اش در اتلتیکو، دیه‌گو گودین و همینطور مربی و استاد سابقش در رئال سوسیداد، مارتین لاسارته نشات گرفته. 


سوارز اما معتقد است با توجه به نقش گریزمان در پایان دادن به ماجراجویی تیم ملی کشورش در جام جهانی، ژست او به درد اروگوئه‌ای‌ها نمی‌خورد. سوارز می‌گوید " او اروگوئه‌ای نیست. فرانسوی است و یک گل زده ". 


سوارز به خبرنگاران می‌گوید " او نمی‌داند ما برای موفق شدن در فوتبال چه کارهایی باید بکنیم. او بعضی آداب و رسوم را یاد گرفته و به شیوه‌ی اروگوئه‌ای حرف می‌زند ولی حس و حال ما با هم فرق دارد ". 


سوارز معتقد است غیبت زوج او در خط حمله، ادینسون کاوانی در نتیجه‌ی دیروز اروگوئه نقشی بسیار مهم و کلیدی داشته. هر چند اشتباه عجیب فرناندو موسلرا در مقابل ضربه‌ی گریزمان بود که تمام امیدهای اروگوئه برای صعود به نیمه‌نهایی جام جهانی را نقش بر آب کرد.