خودکشی جوان هندی پس از شکست آرژانتین

خودکشی جوان هندی پس از شکست آرژانتین

سایت رسمی فوتبالی - خبر غم انگیزی از ایالت کرالا که عاشقانه فوتبال را دوست دارند بعد از باخت پنج شنبه شب آرژانتین در برابر کرواسی به گوش رسید. رسانه های محلی گزارش داده اند که دینو الکس که اهل منطقه کتایام در کرالا است، بعد از باخت 3 – 0 آرژانتین برابر کرواسی اقدام به خودکشی کرده است.

به گزارش فوتبالی، کشورهای آمریکای جنوبی طرفداران بسیاری در کرالا دارند که یکی از هیجانی ترین ایالت های هند در زمینه فوتبال است. دشمنی بین هواداران برزیل و آرژانتین در طول مدت برگزاری جام جهانی در این ایالت بسیار رایج است.

پلیس باور دارد که دینو الکس خود را به رودخانه نزدیک محل سکونت خود انداخته و تلاش ها برای یافتن او توسط آتش نشانی ایالت ادامه دارد.

او یادداشتی بعد از بازی گذاشته که می گوید: " من هر چیزی که باید را دیده ام. چه چیزی برای دیدن باقی مانده است؟ من به اعماق رودخانه می پرم. "

اعضای خانواده او تایید کرده اند که دینو طرفدار سرسخت آلبی سلسته بود. پدر این جوان به رسانه ها گفته بود که او نگرانی خود را از بابت مسخره شدن بعد از باخت آرژانتین ابراز کرده بود. پلیس همچنین تلفن همراه او را چک کرده و تعداد زیادی از عکس های مسی را پیدا کرده بود. 

نیروهای پلیس این احتمال که او به دلیل روبرو نشدن با طعنه و تمسخر دوستان از این منطقه فرار کرده باشد را بررسی می کنند.