پیش بازی آرژانتین - کرواسی

پیش بازی آرژانتین - کرواسی

به گزارش "ورزش سه"، آرژانتین در دیدار اول خود، در حالی که کمتر هواداری انتظار داشت، با تساوی 1-1 مقابل ایسلند متوقف شد و فشارها بر این تیم بسیار بالا رفته است. از سوی دیگر، کرواسی با پیروزی 2-0 مقابل نیجریه، با روحیه خوبی پا به دیدار امروز خواهد گذاشت.

اخبار تیم‌ها

انتظار می‌رود تغییراتی گسترده در ترکیب آرژانتین برای بازی امروز اعمال شود و احتمالا آرژانتینی ها با دفاع سه نفره بازی خواهند کرد. آنخل دی ماریا، مکسیمیلیان مزا، لوکاس بیلیا و مارکوس روخو، احتمالا از ترکیب اصلی خارج شوند و جای خود را به آکونا، پرز، پاوون و مرکادو بدهند. در آن سو، بروزوویچ احتمالا جای کراماریچ را در ترکیب تیمش خواهد گرفت.

پیش نمایش

کرواسی با عملکرد بسیار خوب مقابل نیجریه، موفق شد 2-0 پیروز میدان شود و با روحیه ای بسیار بالا پا به دیدار امروز خواهد گذاشت. هر دو تیم در 5 بازی اخیر رسمی متحمل شکستی نشده اند و با آمادگی کامل پا به این دیدار خواهند گذاشت، هر چند که شاید اوضاع روحی روانی آرژانتین خیلی خوب نباشد. آلبی سلسته در دیدار اول خود مقابل ایسلند، با تساوی 1-1 متوقف شد و لیونل مسی، یک پنالتی در جریان بازی از دست داد که مطمئنا ضربه روحی سختی به آنها بوده است. باید دید آیا آنها می‌توانند مقابل کرواسی، روحیه از دست رفته را به دست آورند یا بار دیگر یک نتیجه ضعیف برایشان رقم خواهد خورد.

پیش بینی

نمایش نه چندان خوب آرژانتین مقابل ایسلند، نگرانی ها را درباره آنها بالا برده و از همین رو انتظار تغییرات گسترده در تیم توسط سامپائولی انتظار می‌رود. کرواسی نیز با کسب سه امتیاز در دیدار امروز، می‌تواند صعودش به دور بعد را قطعی کند. آنها در جام جهانی 1998 1-0 مقابل آرژانتین شکست خوردند ولی حالا با شرایطی کاملا متفاوت مقابل این تیم قرار خواهند گرفت. بنگاه‌های شرط بندی، نتیجه 2-1 به نفع کرواسی را برای این بازی پیشنهاد داده اند.

ترکیب احتمالی: