انتقاد ستاره سابق آلمان از اوزیل

انتقاد ستاره سابق آلمان از اوزیل

سایت رسمی فوتبالی - ستاره سابق تیم ملی آلمان، میشاییل بالاک، معتقد است که مسوت اوزیل جنگنده نیست و احساسات کافی برای بودن در نقش یک رهبر را نشان نمی دهد.

به گزارش فوتبالی، بالاک به وضوح روشن کرد که بر ویژگی های رهبری اوزیل در برابر سایر اعضای جوان تیم ملی آلمان حساب نمی کند.

بازیکن سابق چلسی البته کاملا از این بازیسار که اصالت ترک دارد، انتقاد نکرد.

بالاک نقاط قوت اوزیل را نیز برشمارد و تاکید کرد که آلمان باید از این نقاط قوت به جای انتظارات اشتباه استفاده کند.

بالاک در گفتگو با اکسپرس گفت: " من روی او به عنوان یک رهبر حساب نمیکنم. این به او کمکی نمی کند. آنها تلاش می کنند تا مسئولیت بیشتری به او بدهند که به سرعت فشاری بر روی او خواهد بود. این به او کمک نمی کند. او در نقش خودش خوشحال است. گاهی او می توانست با توانایی تکنیکی خود در سطح بالاتری باشد اما او همین است. "

اوزیل نقشی کلیدی در قهرمانی آلمان در جام جهانی 2014 برزیل داشت اما بارها دچار مشکل شده است.

بعضی رسانه ها معتقد هستند که گاهی احساس می شود که او به اندازه کافی تلاش نمی کند.

بالاک اضافه کرد : " عملکرد همیشه بالا و پایین داشته و به شخصیت او برمیگردد. می بینید که وقتی گل میزند خوشحالی زیادی نمی کند. او احساسات را درون خود نگاه می دارد. وقتی برای آلمان بازی می کند هم همینطور است. او نمایش خوبی دارد اما این موضوع به چشم نمی آید و به نظر می رسد که واقعا نمی جنگند. همه گاهی بازی های بد دارند. وقتی همه چیز خوب نیست شما آن را حس می کنید، بعد از 20 دقیقه شرایط سخت می شود. باید کمی در برابر آن بجنگید و به مسائل نشان بدهی که میخواهی آن ها را تغییر بدهی. این شخصیت او است. شما نمی توانید از بازیکن چیزی را بخواهید که ندارد چرا که آنها ویژگی های دیگری دارند. یواخیم لو به خوبی او را درک می کند. آنها صحبت می کنند. بیشتر مواقع او نقشی کلیدی برای آلمان در رقابت ها داشته است. "

اوزیل به دلیل مصدومیت زانو آخرین بازی دوستانه آلمان در برابر عربستان سعودی را از دست داد.

این بازیکن 29 ساله به تمرینات برگشته و انتظار می رود که برای دیدار برابر مکزیک در روز شنبه آماده باشد.

ستاره آرسنال 90 بازی ملی داشته و 23 گل نیز به ثمر رسانده است.