منوچهری: سرنوشت ما هنوز به مویی بند است

منوچهری: سرنوشت ما هنوز به مویی بند است

به گزارش  "ورزش سه"، امین منوچهری مهاجم نفت‌تهران در مورد تساوی مقابل صنعت نفت به ورزش سه می‌گوید: بازی با صنعت فکر می‌کنم یکی از بازی‌هایی بود که تیم ما خیلی خوب بازی کرد و هم از لحاظ ایجاد موقعیت و مالکیت توپ خیلی خوب بودیم اما متاسفانه توپ‌هایمان گل نشد. یکی از کسانی که  توپ‌هایش به گل نرفت خود من بودم و واقعا شب سختی را پشت سر گذراندم چون موقعیت‌هایی بود که کمتر پیش می‌آید من آنها را گل نکنم. البته امسال دو، سه بازی بوده که توپ‌هایم اینطور گل نشده که سعی می‌کنم از این به بعد بتوانم آن موقعیت‌های از دست رفته را جبران کنم.


وی افزود: واقعا بچه‌ها در این بازی خیلی زحمت کشیدند و همه از گلرمان گرفته تا خط حمله خیلی تلاش کردند و من باید زحمات آنها را گل می‌کردم که متاسفانه نشد. باز هم می‌گویم تلاش می‌کنم که آن دوندگی و تلاش بچه‌ها را در بازی‌های بعد جبران کنم.


او درباره دیدار هفته آینده تصریح کرد: بازی مقابل استقلال‌خوزستان در واقع یک فینال و مهم است. فکر می‌کنم آنها تلاش می‌کنند که بازنده بازی نباشند اما ما با برنامه و هدفی که داریم پا به این مسابقه می‌گذاریم و من فکر می‌کنم این بازی 9 امتیازی است و امیدوارم که از آن سربلند خارج شویم.


منوچهری که سابقه پوشیدن پیراهن استقلال در دربی را دارد درباره پیش‌بینی‌اش از نتیجه دربی می‌گوید: بازی نفت خیلی مهمتر از دربی است و بیشترین تمرکزم روی بازی خودمان است اما باتوجه به آنکه استقلالی‌ام طبیعتا دوست دارم استقلال برنده دربی باشد. البته با وجود اتفاقات اخیری که بین استقلال و پرسپولیس رخ داده مطمئنا بازی زیبایی را شاهد خواهیم بود و هر کسی در این بازی از موقعیت‌هایش بهترین استفاده را ببرد مطمئنا برنده خواهد شد.


مهاجم نفت در رابطه با شرایط این تیم پس از فراز و نشیب‌های بسیاری که از ابتدای فصل با آن روبه‌رو بودند نیز اینطور می‌گوید: شرایط این روزهای نفت می‌توان گفت یک جورهایی لبه مرز هستیم. اگر مدیریت باشگاه، کسانی که تیم را در دست گرفته‌اند باهوش عمل نکنند خب احتمال دارد دوباره نفت دچار بحران شود. این تیم اکنون به یک مو بسته است و نفت امسال واقعا نازک و شکننده شده است و اگر یک لحظه از این تیم غافل شوند و فکر کنند کار تمام شده قطع به یقین بدانید که به مشکل خواهند خورد.


وی در ادامه گفت: ما تمام تلاشش را می‌کنیم اما ما به اندازه کافی تلاشمان را کردیم، به اندازه کافی  جلسه رفتیم، به اندازه کافی حرص خوردیم، به اندازه کافی چک‌هایمان پاس نشده است اما ادامه خوب بودن نفت دیگر فقط به ما بستگی ندارد. نباید آتو دست بازیکن دهند چون واقعا ما در این مدت مردانگی‌ و غیرت‌مان را نشان دادیم، با چنگ و دندان این تیم را نگه داشتیم. حالا دیگر وقت آن است که آنهایی که مالکیت و در دست گرفتن این تیم را عهده‌دار شدند خودی نشان دهند.