امین منوچهری پس از پدل با سرمربی استقلال: ساپینتو چهار – پنج راکت را شکست!

امین منوچهری پس از پدل با سرمربی استقلال: ساپینتو چهار – پنج راکت را شکست!

پایگاه خبری فوتبالی – مهاجم سابق استقلال، توصیف جالبی درباره شخصیت سرمربی این تیم دارد.

به گزارش فوتبالی، دو سه روز قبل بود که عکسی از بازی پدل ریکاردو ساپینتو با حضور امین منوچهری، مجتبی جباری و اشپیتیم آرفی منتشر شد. سوژه صحبت خبرنگار فوتبالی با امین منوچهری از همین موضوع شروع شد. او درباره بازی ساپینتو می‌گوید:" ساپینتو جز آدمهای حرفه‌ای است که من تا به حال دیده‌ام. او همیشه دوست دارد برنده شود و اصلا برایش قابل قبول نیست که در کاری نتیجه نگیرد. ما باهم زیاد بازی کرده‌ایم و آنقدر هیجانی می‌شود که تا امروز ۳،۴ راکت را شکانده است چون همیشه دوست دارد برنده شود."

*ساپینتو را به عنوان سرمربی استقلال چطور ارزیابی می‌کنید؟

در جایگاه سرمربی، بازیکنان با او احساس خوبی دارند. من به همه می‌گویم که ساپینتو انسان دوست‌داشتنی و مهربانی است. او مربی حرفه‌ای و خوش برخوردی محسوب می‌شود. از لحاظ فنی هم تفکراتش جا افتاده و استقلال با این مربی فوتبال قابل قبولی ارائه می‌کند.

*چیزی تا دربی نمانده، به نظرتان برنده دربی چه تیمی است؟

دربی حساسی است. امیدوارم هر تیمی که از لحاظ فنی شرایط خوبی دارد برنده شود و نتیجه بگیرد. بعد از دربی دیگر نگوییم اگر فلان تصمیم گرفته می‌شد خوب بود. امیدوارم VAR به ایران بیاید و خیالمان راحت شود.

*با توجه به حساسیت جدول، اهمیت این دربی، بسیار بیشتر از تقابل‌های قبلی استقلال و پرسپولیس شده چرا که به جز این دو تیم، سپاهان هم مدعی قهرمانی محسوب می‌شود. به نظر شما کدام یک از این سه تیم می‌تواند در پایان فصل با جام قهرمانی عکس یادگاری بگیرد؟

هر کدام از آنها که بتواند شرایطش را حفظ کند و خوب نگه دارد قهرمان است. من به عنوان هوادار استقلال امیدوارم این تیم قهرمان لیگ شود اما چیزی قابل پیش‌بینی نیست.

*در مورد حذف استقلال از آسیا برایمان بگویید. اتفاقی که شوک بزرگی برای این تیم بود.

استقلال پرافتخارترین تیم آسیا است که طرفداران زیادی دارد و حذف این تیم از آسیا دردناک است‌. ما باید حرفه‌ای‌تر باشیم و شرایط را مهیا کنیم که تیم‌هایمان شرایط حرفه‌ای داشته باشند.

*به عنوان سوال آخر برنامه ای برای ادامه همکاری با تیم‌ نونهالان استقلال دارید؟

فصل که تمام شده و هنوز تصمیم نگرفتم به عنوان سرمربی تیم نونهالان بمانم یا بروم.

گفت‌وگو از مریم صمدی/ پایگاه خبری فوتبالی