عملکرد استقلال در 15 دقیقه ابتدایی و انتهایی؛ شروع طوفانی، پایان ضعیف!

عملکرد استقلال در 15 دقیقه ابتدایی و انتهایی؛ شروع طوفانی، پایان ضعیف!

وبسایت رسمی برنامه نود - استقلال تهران در فصل جاری رقابت های لیگ برتر همواره شروعی طوفانی داشته و در همان دقایق ابتدایی بازی گل های زیادی به ثمر رسانده است.

به گزارش وب سایت نود، استقلال تهران در فصل جاری در دقایق ابتدایی حملات گسترده ای را روی دروازه حریفان تدارک دیده و آمار خوبی در این زمینه ثبت کرده است. عملکرد استقلال در 15 دقیقه ابتدایی بازی بسیار موفقیت آمیز بوده، به طوری که آمار گل های زده این تیم با آمار پرسپولیس، به عنوان بهترین تیم حال حاضر ایران و قهرمان احتمالی لیگ برتر هفدهم، برابری می کند. استقلال در 15 دقیقه ابتدایی بازی های این فصل موفق به زدن 8 گل شده که از این نظر با پرسپولیس برابر است.

اما استقلال که در عملکرد 15 دقیقه ابتدایی بازی، آمار گلزنی یکسانی با سرخپوشان پایتخت به ثبت رسانده، فاصله امتیازی بسیار زیادی با صدرنشین دارد. یکی از دلایل این اختلاف امتیازی را می توان به تفاوت عملکرد استقلال و پرسپولیس در دقایق 16 به بعد نسبت داد. بررسی عملکرد پرسپولیس و استقلال از دقیقه 16 تا پایان نیمه اول نشان می دهد که آمار گل های زده پرسپولیس 5 گل بیشتر از آبی پوشان است. و به همین ترتیب، با ادامه زمان بازی و نزدیک شدن به 15 دقیقه پایانی، این اختلاف نه تنها کمتر نمی شود، بلکه پرسپولیسی ها فاصله را بیشتر کرده و اختلاف گل زده آنها با گل های زده استقلال به عدد 10 افزایش می یابد.

در 15 دقیقه پایانی بازی های این دو تیم، باز هم اختلاف فاحشی بین عملکرد آنها به چشم می خورد؛ پرسپولیس در این دقایق 9 بار دروازه حریفان را باز کرده، در حالیکه آبی پوشان در این دقایق تنها دو بار گلزنی کرده بودند و در این هفته سومین گل خود را در این دقایق در بازی برابر فولاد خوزستان به ثمر رساندند.

گفتنی است استقلال تنها تیم لیگ برتر در فصل جاری بود که در وقت های اضافه نیمه دوم، هیچ گل زده ای نداشت، اما تیام در دیدار برابر فولاد خوزستان در دقیقه 91 گلزنی کرد تا این تیم هم در دقایق پایانی بازی بدون گل زده نباشد.


2081