پیکان و تکرار عملکرد استقلال؛ 3 گل از پشت محوطه جریمه

پیکان و تکرار عملکرد استقلال؛ 3 گل از پشت محوطه جریمه

وبسایت رسمی برنامه نود - پس از شاگردان وینفرد شفر، پیکان دومین تیم لیگ برتری است که در یک بازی 3 بار از پشت محوطه جریمه به گل رسید.

به گزارش وب سایت نود، تیم فوتبال پیکان در هفته بیست و چهارم در دیدار با میزبان خود گسترش فولاد موفق شد با 3 گل به پیروزی برسد. رحمانی، مؤمنی و آقاخان گلزنان شاگردان مجید جلالی در این بازی بودند که هر سه گل آنها از پست محوطه جریمه به ثمر رسید.

گل اول پیکان پس از ضربه کرنر این تیم روی دروازه میزبان، توپ در پشت محوطه جریمه به رحمانی رسید و این بازیکن با یک شوت محکم دروازه گسترش فولاد را باز کرد.

گل دوم پیکان هم روی یک ضربه آزاد در گوشه سمت راست محوطه جریمه گسترش فولاد به دست آمد؛ مهدی مؤمنی ظاهراً قصد ارسال توپ برای دیگر بازیکنان پیکان را داشت، اما ضربه او بدون برخورد به هیچ بازیکنی وارد دروازه شد.

مرتضی آقاخان هم در ادامه حرکت عجیب آندو تیموریان (در صحنه پرتاب اوت برای بازیکنان حریف) صاحب توپ شد و با عبور از دو سه بازیکن حریف، با یک ضربه آرام و دقیق از پشت محوطه جریمه سومین گل تیمش را به ثمر رساند.

به این ترتیب، پیکان دومین تیم لیگ برتر هفدهم شناخته می شود که در یک بازی موفق به زدن 3 گل از پشت محوطه جریمه شده است. پیش از این استقلال تهران در دو بازی توانسته بود به این مهم دست یابد. آبی پوشان در دیدار برابر سپاهان اصفهان و دیدار برگشت با سپیدرود توانسته بود 3 گل از پشت محوطه جریمه به ثمر برساند.


2081