ثبت ۵ میلیون درخواست برای خرید بلیت های جام جهانی ۲۰۱۸

ثبت ۵ میلیون درخواست برای خرید بلیت های جام جهانی ۲۰۱۸

وبسایت رسمی برنامه نود - حدود ۵ میلیون نفر درخواست خرید بلیت های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را به فیفا ارائه کرده اند. 

به گزارش وبسایت نود، هواداران فوتبال در سراسر دنیا از ابتدای ماه دسامبر گذشته برای خرید بلیت های جام جهانی روسیه از طریق سایت رسمی فدراسیون بین المللی فوتبال اقدام کردند و تا به امروز ۴۹۰۵۱۶۹ درخواست در این سایت برای خرید بلیت این رقابت ها ثبت شده است. 

براساس اعلام فیفا، با ثبت ۲۵۰۳۹۵۷ درخواست از روسیه بیشترین تقاضا برای کشور میزبان بوده و ۳۳۸۴۱۴ درخواست از آلمان،  ۱۸۶۰۰۵ از آرژانتین، ۱۵۴۶۱۱ از مکزیک، ۱۴۰۸۴۸ از برزیل، ۱۲۸۷۳۶ از لهستان، ۱۱۰۶۴۹ از اسپانیا، ۱۰۰۲۵۶ از پرو، ۸۷۷۸۶ از کلمبیا، ۸۷۰۵۲ از آمریکا و ۷۱۰۹۶ درخواست هم از هلند ثبت شده تا ترتیب ۱۰ کشوری که بیشترین تقاضا برای خریدهای بلیت های جام جهانی ۲۰۱۸ را داشتند مشخص شود. در کل ۴۹ درصد درخواست های ثبت شده در سایت فیفا توسط مردم خارج از روسیه بوده است. 

با توجه به اینکه تعداد درخواست ها بیشتر از بلیت ها موجود بوده، فیفا روز چهارشنبه گذشته با انجام قرعه کشی مشخص کرد که بلیت ها به چه هواداران خوش شانسی تعلق خواهند گرفت. تمامی هوادارانی که در سایت فیفا تقاضای بلیت کرده بودند نهایتا تا اواسط ماه مارس در جریان نتیجه قرعه کشی انجام شده قرار خواهند گرفت. 

مرحله بعدی فروش بلیت های باقی مانده رقابت های جام جهانی روز ۱۳ ماه مارس از طریق سایت فیفا برگزار خواهد شد و بلیت ها بلافاصله به فروش خواهند رسید. هواداران با در اختیار داشتن یکی از کارت های بانکی بین المللی می توانند به خرید از سایت فیفا اقدام کنند. 

همانطور که پیش تر اعلام شده، تمامی هوادارانی که برای تماشای بازی های جام جهانی ۲۰۱۸ به روسیه خواهند رفت باید یک کارت شناسایی مخصوص برای این رقابت ها داشته باشند. این کارت پس از دریافت بلیت به صورت رایگان به هواداران ارائه می شود. هواداران بدون ارائه بلیت معتبر و این کارت شناسایی اجازه ورود به ورزشگاه های جام جهانی روسیه را پیدا نخواهند کرد. هواداران با داشتن این کارت شناسایی می توانند در روزهای برگزاری بازی ها به صورت رایگان از خدمات حمل و نقل عمومی روسیه و دیگر خدمات ارائه شده استفاده کنند. 

۲۰۳۱