آغاز بلیت فروشی جام جهانی از پنجشنبه؛ از صد تا هزار و صد دلار

آغاز بلیت فروشی جام جهانی از پنجشنبه؛ از صد تا هزار و صد دلار

وبسایت رسمی برنامه نود - بلیت های جام جهانی 2018 روسیه، از روز پنج شنبه به فروش گذاشته می شود.

به گزارش وبسایت نود، فیفا اعلام کرده از روز پنج شنبه بلیت فروشی جام جهانی 2018 به طور رسمی آغاز می شود و هواداران علاقه مند می توانند در فاز اول بلیت فروشی، اقدام به خرید بلیت برای جام جهانی کنند. بلیت فروشی از طریق وبسایت فیفا انجام می گیرد.

مرحله اول بلیت فروشی از روز 14 سپتامبر آغاز و روز 12 اکتبر به پایان می رسد. موفقیت یا ناکامی در فرآیند درخواست برای خرید بلیت، تا روز 16 نوامبر به اطلاع متقاضیان می رسد. متقاضیان در حال حاضر می توانند فقط به صورت رندوم بلیت ها را خریداری کنند. پس از انجام قرعه کشی و مشخص شدن گروه بندی تیم ها و محل برگزاری مسابقات، شرایط مشخص خواهد شد ولی تا آن زمان، بلیت فروشی به صورت رندوم ادامه دارد.

فاز دوم بلیت فروشی به دو بخش تقسیم می شود. فاز اول بین روزهای 5 دسامبر 2017 تا 31 ژانویه 2018 است. قرعه کشی جام جهانی روز اول دسامبر انجام می شود. در ادامه نیز بین ماه های آپریل تا روز فینال جام جهانی، ادامه فاز دوم بلیت فروشی انجام می شود.

قیمت بلیت ها از 105 دلار (برای ارزان ترین صندلی در بازی های دور گروهی) تا 1100 دلار برای بهترین صندلی دیدار فینال، تخمین زده می شود. قیمت بلیت برای صندلی های معمول ورزشگاه برای دور گروهی، حدود 100 دلار است، در دور یک چهارم نهایی، این قیمت به 175 دلار می رسد و برای بازی فینال، به 455 دلار می رسد. صندلی های بخش درجه یک هم قیمتی بین 550 دلار تا 1100 دلار دارند.

1878