کارخانه بازیکن سازی، دوباره فعال شد

کارخانه بازیکن سازی، دوباره فعال شد

به گزارش " ورزش سه " بازیکنانی مثل علیرضا بیرانوند و مرتضی پور علی گنجی از تیم های پایه نفت کار خود را شروع کردند و بعد از بازی در تیم بزرگسالان نفت، یکی راه لژیونر شدن را در پیش گرفت و دیگری راهی یکی از پر طرفدار ترین تیم های ایران شد. این دو بازیکن به قدری خوب کار کردند که توسط کی‌روش به تیم ملی ایران دعوت شده و جز مهره های ثابتش قرار گرفتند.


حال با  جستجو در ترکیب  این فصل نفت، چشممان به بازیکنان جوانی مثل شهاب عادلی، فرید محمد زاده و سینا خادم پور می خورد که همگی آن ها از تیم پایه های نفت به تیم بزرگسالان ورود پیدا کرده اند و در ترکیب این روزهای نفت می درخشند.


شهاب عادلی دروازبان تیم ملی جوانان ایران توسط علی دایی وارد این تیم شد، ولی در دقایق محدودی  فرصت بازی پیدا کرد. بعد از آمدن هومن افاضلی در 2 بازی اخیر نفت به صورت فیکس در ترکیب قرار گرفت و در این مدت موفق به بسته نگه داشتن دروازه خود مقابل پرسپولیس و تراکتور شد. او با واکنش های به موقع خود مقابل پرسپولیس علاوه بر اینکه موفق به ثبت کلین شیت شد، بهترین بازیکن زمین هم لقب گرفت و در مقابل تراکتور هم با عکس العمل های خوبش در نیمه اول بازی مانع فرو پاشی دروازه اش شد.


فرید محمدزاده هم محصول دیگر آکادمی نفت می باشد که در 2 فصل اخیر، مهره ی ثابت نفت در سمت راست خط دفاعی بوده است و عملکرد خوبی از خودش به جا گذاشته است.


سینا خادم پور، بازیکن تیم ملی جوانان هم جز بازیکنان ثابت نفت در فصل اخیر بوده است. بازیکنی که در میانه میدان بازی های خوبی انجام می دهد و دنبال تجربه اندوزی بیشتر در این باشگاه می باشد.


حال باید دید باشگاه نفت می تواند مثل گذشته بازیکنانی مثل وحید امیری، علیرضا بیرانوند، مرتضی پور علی گنجی و .... را به فوتبال ایران اضافه کند یا خیر ؟