مورینیو: بریستول با خوش شانسی ما را حذف کرد

مورینیو: بریستول با خوش شانسی ما را حذف کرد

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان مورینیو در اشتون گیت آشفته به نظر می‌رسیدند و کنترل بازی کاملا از دستشان خارج شده بود. با این وجود آنها دو بار توسط زلاتان و راشفورد، تیرک دروازه حریف را لرزاندند. با این وجود، بریستول که بازی خیلی خوبی به نمایش گذاشت با گل برایان پیش افتاد؛ ولی زلاتان خیلی سریع کار را به تساوی کشاند. کار به وقت های اضافه کشیده شد که اسمیت دروازه شیاطین سرخ را باز کرد و پیروزی را برای این تیم چمپیونشیپی رقم زد.

مورینیو پس از بازی گفت:" به نظرم حریف خوش شانس بود؛ ولی آنها سخت جنگیدند تا خوش شانس باشند. آنها در لحظه ای بازی را بردند که ما هیچ شانسی برای واکنش نداشتیم. آنها در بهترین لحظه به پیروزی رسیدند، وقتی که همه منتظر گلزنی ما بودند. باید بگویم حریف خوش شانس بود. ما هم دو بار توپ را به تیرک زدیم. روز خیلی زیبایی برای فوتبال بود. نمی‌خواستم درباره شانس و اینطور مسائل حرفی بزنم. استحکام و قدرت آنها، نه فقط از لحاظ فیزیکی باعث شده بود که کار ما خیلی سخت شود.

برای آنها این یک دیدار بزرگ بود. کمی خوش شانس بودند و ما هم خیلی بد نبودیم. برای مثال، پس از گلی که در نیمه دوم خوردیم، سعی کردیم در طول 90 دقیقه کار را تمام کنیم. آنها در ثانیه های پایانی کار را تمام کردند."