کلوپ: انتقال زودتر از موعدی برای نبی کیتا در کار نخواهد بود

کلوپ: انتقال زودتر از موعدی برای نبی کیتا در کار نخواهد بود

وبسایت رسمی برنامه نود - سرمربی لیورپول تاکید کرد که نبی کیتا، هافبک اهل گینه لایپزیگ در همان موعد توافق شده به جمع سرخ پوشان منتقل خواهد شد و او در ژانویه به انگلیس نقل مکان نخواهد کرد.

به گزارش وبسایت نود، نبی کیتا، هافبک جوان و گینه ای لایپزگ در دو فصل گذشته عملکرد چشمگیری در خط میانی این تیم داشته و مورد توجه باشگاه های بزرگ اروپایی قرار گرفت. لیورپول موفق شد قراردادی 48 میلیون یورویی با این بازیکن منعقد کند تا او در پایان فصل به جمع سرخ پوشان اضافه شود. اما مشکلات لیورپول در خط هافبک و جدایی احتمالی امره جان از این تیم، شایعات تسریع این انتقال و انجام آن در ژانویه را مطرح کرد. یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول این شایعات را رد کرد و مدعی شد که این هافبک جوان در ابتدای فصل آینده به آنفیلد منتقل خواهد شد.

به نقل از ESPN، کلوپ درباره مسئله نبی کیتا به خبرنگاران گفت:

توافقی با باشگاه صورت گرفته است که بر مبنای آن کیتا در ماه ژوئن یا جولای (انتهای فصل) به تیم منتقل خواهد شد. خبر دیگری در این زمینه برای ارائه وجود ندارد. بنا بر صحبت هایی که باشگاه لایپزیگ مطرح کرده و توافقاتی که صورت گرفته است اصلا به انتقال در نیم فصل فکر نمی کنیم.

آنها گفتند که ما مجبور نیستیم بازیکنمان را بفروشیم، پس چرا باید اجازه دهند که این انتقال زودتر انجام شود؟ نه! به آن حتی فکر هم نمی کنیم.

کیتا علیرغم اینکه دو بار در این فصل از زمین بازی اخراج شده است، در 19 بازی خود برای لایپزیگ 5 گل به ثمر رسانده است.