ساوتگیت: جوانان انگلیس من را هیجان زده می‌کنند

ساوتگیت: جوانان انگلیس من را هیجان زده می‌کنند

وبسایت رسمی برنامه نود - ساوتگیت به تمجید از عملکرد جوانان تیم ملی انگلیس در دیدار مقابل آلمان پرداخته است.

به گزارش وبسایت نود، ساوتگیت با وجود تساوی تیم ملی انگلیس مقابل آلمان در ومبلی، از عملکرد جوانان تیمش بسیار راضی است. در این مسابقه بازیکنانی نظیر لوفتوس چیک، پیکفورد و آبراهام برای اولین بار پیراهن سه شیرها را به تن کردند و نمایش آن ها رضایت خاطر ساوتگیت را فراهم آورده است:

از عملکرد جوانان شگفت زده نشدم، چرا که پیش تر عملکرد آن ها را در رده های پایین تر سنی و همچنین این هفته در تمرینات تیم ملی بزرگسالان مشاهده کردم. انرژی خیلی خوبی در میان بازیکنان تیم وجود دارد. فکر می کنم عملکرد جوانان تیم کاملاً شایسته تحسین بود. لوفتوس چیک بازیکنی است که از تیم زیر 16 سال، شرایطش را زیر نظر دارم، با وجود سبک بازی و قد و قامتش، بعضی اوقات اعتماد به نفس بالایی ندارد، من در بازی مقابل آلمان او را به زمین فرستادم تا متوجه شود که می تواند هر آن چه را توان دارد، به معرض نمایش بگذارد.

تجربه فوق العاده ای برایمان بود. از نظر من همه چیز در بازی مقابل آلمان خیلی مثبت و خوب بود. از نظر تاکتیکی بازیکنان نمایش خوبی داشتند، اگرچه باید گفت که با بازی کردن و تمرین بیشتر در این سیستم، می توان بهتر شد و پیشرفت هایی در برخی موارد داشت. فکر می کنم هواداران هم با دیدن بازیکنان جوان، انرژی و طراوت آن ها، به هیجان آمدند و این نکته مثبتی است.

1878