تصمیم لوفتوس چیک برای جدایی از چلسی

تصمیم لوفتوس چیک برای جدایی از چلسی

سایت رسمی فوتبالی - روبن لوفتوس چیک تصمیم دارد برای حفظ جایگاه خود در تیم ملی انگلیس در پنجره نقل و انتقالاتی ژانویه از چلسی جدا شود. 

به گزارش فوتبالی، لوفتوس چیک از شرایط خوبی در استمفورد بریج برخوردار نیست و این در حالی است که این بازیکن چند ماه قبل در جام جهانی روسیه عملکرد درخشانی برای سه شیرها داشت. این بازیکن 22 ساله نتوانسته توجه مائوریزیو ساری را برای حضور در ترکیب اصلی چلسی، تیمی که از زمان کودکی در آن حضور داشت، جلب کند. اما لوفتوس چیک تلاش کرد تا با عملکرد خوب خود به مربی تیم ثابت کند که شایستگی حضور در ترکیب تیم را دارد اما حالا شرایط برای او سخت شده است. این اتفاقات باعث شد تا شانس لوفتوس چیک برای حضور در ترکیب اصلی تیم ساوت گیت نیز کاهش یابد و این بازیکن از ترکیب تیم برای بازی با اسپانیا و کرواسی کنار گذاشته شد. 

ساوت گیت تصمیم گرفت به جای لوفتوس چیک که فرصتی برای بازی در تیم باشگاهی خود نداشته از جیمز مدیسون و میسون مونت استفاده کند. حالا به نظر می رسد روبن لوفتوس چیک چاره ای جز پایان دادن به کابوس خود در چلسی نداشته باشد. میلی مدعی شده که این بازیکن قصد دارد به باشگاه چلسی اعلام کند که می خواهد در پنجره نقل و انتقالاتی ژانویه حداقل به صورت قرضی از این تیم جدا شود. به نظر می رسد با توجه به درخشش در جام جهانی روسیه و این نکته که هنوز نتوانسته در هیچ بازی ای به صورت ثابت به میدان برود، زمان جدایی از چلسی برای لوفتوس چیک فرا رسیده است.

1070