لوفتوس چیک: احساس قدرت می‌کنم/ می‌خواهم با یک تکل پرواز کنم

لوفتوس چیک: احساس قدرت می‌کنم/ می‌خواهم با یک تکل پرواز کنم

خبرگزاری فوتبالی - روبن لوفتوس چیک، هافبک انگلیسی چلسی، پس از بهبودی از مصدومیتی داشت، آماده است تا در برنامه‌های فرانک لمپارد جای بگیرد.

به گزارش فوتبالی، لوفتوس چیک که دقیقا قبل از بازی چلسی مقابل آرسنال در فینال لیگ اروپا مورد عمل جراحی قرار گرفته بود، اکنون پس از مدت ها آماده‌ی بازگشت به میادین است. این هافبک 24 ساله در گفتگو با وبسایت رسمی باشگاه چلسی گفت :" به نظرم نگرانی هایی که درباره‌ی مصدومیتم وجود داشت کاملا از بین رفته است. احساس می‌کنم کاملا قوی هستم. هم در بدنم و هم در ذهنم قوی هستم. اکنون از لحاظ ذهنی احساس خوبی دارم و موضوعی نمی‌تواند بر عملکرد من درون زمین تاثیر بگذارد. از نظر آسیب‌دیدگی دیگر هیچ نگرانی‌ای درموردم وجود ندارد و با خوشحالی می‌خواهم وارد زمین شوم و با یک تکل پرواز کنم! "

لوفتوس چیک ادامه داد :" تنها زمانی که از نظر ذهنی مشکل داشتم، زمانی بود که تازه به تمرینات بازگشته بودم و وقتی که می‌خواستم بازی کنم نگران بودم. اما اکنون مدت هاست که مشکلی ندارم چرا که قبلا ضربه‌هایی را در بازی ها و تمرینات داشته‌ام. مچ پای من قوی است و اصلا احساس مشکل نمی‌کنم. اکنون تمرکزم بر این است که به سختی کار کنم و دائما در خدمت تیم باشم."

 هافبک انگلیسی درباره‌ی شرایط خود و چلسی گفت :" چند بازی انجام داده‌ام و پس از 13 ماه دوری از میادین احساس خیلی خوبی داشتم که توانستم به تیم کمک کنم. ما قبل از شروع فصل آینده می‌خواهیم این فصل را با قدرت به پایان ببریم و برای من هم همینطور است. می‌خواهم بیشتر بازی کنم و اعتماد به نفسم را در هر بازی بیشتر کنم. فکر می‌کنم اگر بتوانم بهترین بازی خود را ارائه دهم امیدوار خواهم بود تا ببینم در چه حد به عنوان بازیکن چلسی می‌توانم پیشرفت کنم."

1470