موراتا: از ترک یوونتوس پشیمان هستم؛ رئال مادرید مثل یک بچه با من رفتار کرد

موراتا: از ترک یوونتوس پشیمان هستم؛ رئال مادرید مثل یک بچه با من رفتار کرد

وبسایت رسمی برنامه نود - ستاره اسپانیایی چلسی اذعان کرده از ترک یوونتوس در سال ۲۰۱۶ پشیمان است. 

به گزارش وبسایت نود، آلوارو موراتا که در سال ۲۰۱۴ از رئال مادرید به یوونتوس پیوست اما باشگاه اسپانیایی در تابستان ۲۰۱۶ با فعال کردن بند بازخریدش توانست او را به مادرید بازگرداند و در نهایت امسال این بازیکن به چلسی پیوست در مصاحبه با رسانه های ایتالیا ضمن انتقاد از رئال مادرید عنوان کرده از ترک یوونتوس پشیمان است. 

موراتا به نشریه گازتا دلو اسپورت گفته:

از ترک یوونتتوس پشیمان هستم اما باید به توافقاتی که انجام شده بود احترام می گذاشتم. واقعا ناامید شدم. پس از دو سال همه چیز به شرایط قبل بازگشت. رئال مادرید مثل یک بچه با من رفتار کرد. من در حالی به ایتالیا رفتم که احساس می کردم یک پسر جوان هستم اما با احساس اینکه یک بازیکن واقعی هستم به مادرید بازگشتم. نباید از ایتالیا و یووه می رفتم. واقعا دلم برای ایتالیا تنگ شده است. همسرم دوست دارد در اسپانیا زندگی کند اما من واقعا ایتالیا را دوست دارم. 

در ایتالیا تاکتیک اهمیت زیادی دارد اما در اسپانیا به تکنیک اهمیت بیشتری داده می شود. قدرت بدنی مهمترین جنبه در انگلیس است. بازی در ایتالیا از همه جا سخت تر است چون تیم ها سازماندهی شده هستند و مدافعان خوبی در این لیگ بازی می کنند. 

به خاطر کونته به چلسی آمدم. ما در تابستان ۲۰۱۶ با هم صحبت کردیم و در نهایت این تابستان به چلسی پیوستم. من کونته را می شناسم و مشکلی با سبک بازی تیم های او ندارم. بازیکنان اسپانیایی زیادی در چلسی هستند و واقعا استقبال خوبی از من شد. 

۲۰۳۱