سه نامزد نهایی جایزه پسر طلایی 2017 مشخص شدند؛ امباپه در کنار دمبله و ژسوس

سه نامزد نهایی جایزه پسر طلایی 2017 مشخص شدند؛ امباپه در کنار دمبله و ژسوس

وبسایت رسمی برنامه نود – لیست سه نامزد نهایی بهترین بازیکن زیر 21 سال جهان موسوم به "پسر طلایی" اعلام شد که لیگ برتر، لالیگا و لیگ فرانسه هر کدام یک نماینده در این لیست دارند.

به گزارش وبسایت نود، عثمان دمبله، کیلیان امباپه و گابریل ژسوس سه نامزد نهایی جایزه "پسر طلایی" هستند. نشریه ایتالیایی توتو اسپورت در ابتدا لیستی 24 نفره را برای نامزدهای این جایزه منتشر کرد که بازیکنانی مثل رشفورد و پولیشیچ از رسیدن به سه نفر نهایی باز ماندند.

دمبله و امباپه در حال حاضر دو تا از سه بازیکن گرانقیمت تاریخ فوتبال هستند. دمبله با مبلغ 105 میلیون یورو نقد به علاوه 40 میلیون یورو پاداش بر اساس عملکرد از دورتموند به بارسا پیوست و پی اس جی، امباپه را قرضی خریده که برای دائمی کردن قراردادش در تابستان آینده 160 میلیون یورو هزینه می شود که 20 میلیون یورو هم پاداش بر اساس عملکرد در نظر گرفته شده است.  ژسوس برزیلی هم در تیم گواردیولا عملکرد خوبی داشته و رقیبی جدی برای آگوئرو به شمار می رود. سال گذشته رناتو سانچز که در حال حاضر در سوانزی توپ می زند برنده این جایزه شده بود. برنده جایزه پسر طلایی 2017 در روز دوشنبه مشخص خواهد شد..

1140