عثمان دمبله: امباپه در جریان انتقالم به بارسلونا کمک زیادی به من کرد

عثمان دمبله: امباپه در جریان انتقالم به بارسلونا کمک زیادی به من کرد

وبسایت رسمی برنامه نود - ستاره فرانسوی جدید بارسلونا فاش کرده که کیلیان امباپه به او در جریان انتقال به این تیم کمک زیادی کرده است. 

به گزارش وبسایت نود، عثمان دمبله که با ۱۰۵ میلیون یورو در انتقالی جنجالی از دورتموند به بارسلونا پیوست تا جای خالی نیمار را در این تیم پر کند در مصاحبه با نشریه موندو دپورتیوو از نقش کیلیان امباپه در این انتقال پرده برداشته است. 

دمبله به نشریه موندو دپورتیوو گفته:

امباپه واقعا همبازی خوبی است. ما با هم زیاد پای تلفن صحبت می کنیم. در طی جریان انتقالم به بارسا با هم زیاد حرف زدیم و او برای من خوشحال است. زمانی که کار انتقالم طولانی شد سعی کرد مرا آرام کند. او دائما می گفت که نگران نباشم و این انتقال دیر یا زود نهایی خواهد شد. امباپه در نهایت به من تبریک گفت و آرزوی موفقیت کرد و من هم برای او در پاریسن ژرمن آرزوی موفقیت کردم. 

نیمار یکی از بهترین بازیکنان دنیا است. من جوانم و باید چیزهای زیادی در بارسا یاد بگیرم. روی بازگشت به دوران اوج تمرکز کردم چون در دو هفته اخیر خوب تمرین نکردم. امیدوارم تطبیق یافتنم به بارسا و لالیگا زیاد طول نکشد. فوتبال اسپانیا متفاوت است و توجه زیادی به حفظ توپ می شود. امیدوارم که بتوانم این سبک را یاد بگیرم. 

۲۰۳۱