گابریل ژسوس: رئال مادرید؟ من در منچستر سیتی راضی‌ام!

گابریل ژسوس: رئال مادرید؟ من در منچستر سیتی راضی‌ام!

پایگاه خبری فوتبالی – گابریل ژسوس گفته در منچستر سیتی راضی است. از او سوال شده بود که آیا دوست دارد روزی برای رئال مادرید بازی کند یا نه.

سیتی احتمالا دو سال از حضور در لیگ قهرمانان محروم خواهد بود، و این بازیکن جوان برزیلی ممکن است تصمیم بگیرد به باشگاه دیگری برود. اما او می‌گوید تمام تمرکزش روی بازی برای منچستر سیتی است. او البته گفته که همیشه در دوران ورزشی‌اش به دنبال اهداف بالاتری است.

او در پاسخ به این پرسش که آیا دوست دارد روزی به رئال برود گفته است: «من با سیتی قرارداد دارم و از فصل جاری بسیار راضی‌ام. من خوب بازی می‌کنم، گل می‌زنم، و به تیم کمک می‌کنم. از سالی که داریم بسیار راضی‌ام، و نمی‌خواهم به این مسائل فکر کنم.

من همچنان همان رویاپردازی هستم که در هنگام پوشیدن پیراهن پالمیراس بودم. من می‌خواهم به دستاوردهای بزرگی برسم و اهدافم را محقق کنم. من هنوز جوانم، هرچند که دستاوردهای مهمی در دوران ورزشی‌ام داشته‌ام. من همیشه چیزهای بیشتری می‌خواهم و به دنبال پرواز در ارتفاعات بالاتر هستم.»

او درباره برد منچستر سیتی در خانه رئال مادرید هم گفت: «خیلی خوشحالم. گلی که چهارشنبه زدم یکی از مهم‌ترین گل‌های دوران بازی‌ام بود. باز یسختی بود، و ما می‌دانیم که رئال مادرید چه تیم بزرگی است. به همین دلیل است که من خیلی خوشحالم، و بی‌تردید این شب بزرگ را به خاطر خواهم سپرد. اما ما می‌دانیم که باید روی بازی برگشت تمرکز کنیم. هیچ‌چیز قطعی نشده است، اما ما به خود باور داریم.»

8444