سیاه جامگان صفر - پیکان تهران 2/ پیکان به جمع مدعیان پیوست، سیاه جامگان به قعرنشینان

سیاه جامگان صفر - پیکان تهران 2/ پیکان به جمع مدعیان پیوست، سیاه جامگان به قعرنشینان

وبسایت رسمی برنامه نود - تیم فوتبال پیکان با پیروزی برابر میزبان خود به جمع تیم های بالای جدول پیوست. 

به گزارش وب سایت نود، در یکی از بازی های هفته هشتم لیگ برتر ایران، سیاه جامگان مشهد میزبان پیکان بود که در این بازی شاگردان مجید جلالی در هر دو نیمه یک بار دروازه سیاه جامگان را باز کردند تا ضمن غلبه بر سیاه جامگان، به چهارمین برد متوالی خود دست یابد. 

سیاه جامگان مشهد

محمد ناصری، میرهانی هاشمی، محمدرضا خرسندنیا، حمیدرضا علی‌عسگری، وحید عسگری، کریم احمدی، حسین بادامکی، کیوان امرایی، محمدمهدی عسگری، بهتاش میثاقیان و روح‌الله سیف‌اللهی.

سرمربی: اکبر میثاقیان

پیکان تهران

پیام نیازمند، مهران موسوی، حجت حق‌وردی، مهدی شیری، آرمان قاسمی، امیرحسین کریمی، صادق بارانی، بختیار رحمانی، مهدی مومنی، امیر روستایی و افرانگ دافه

سرمربی: مجید جلالی

شرح بازی

دقیقه 9: نفوذ بازیکنان پیکان از جناح چپ و در ادامه ارسال به درون محوطه شش قدم با ضربه سر زیبای کریمی همراه شد که این ضربه با واکنش بسیار خوب ناصری راهی به دروازه نیافت. 

دقیقه 20: بهتاش میثاقیان ضربه کرنر تیم سیاه جامگان را با پای چپ به درون محوطه جریمه پیکان ارسال کرد که با خروج و دفع ناقص نیازمند، توپ در اختیار بازیکنان میزبان رسید اما توپ بعد از چند رفت و برگشت سرانجام از منطقه خطر دور شد.

دقیقه 22: افرانگ دافه با یک حرکت تند و تیز در تدارک یک ضدحمله به سمت دروازه سیاه جامگان پیشروی کرد و در محوطه جریمه سیاه جامگان توپ را به روستایی پاس داد و در نهایت خود دافه توپ را از گوشه محوطه شش قدم به گل تبدیل کرد اما داور بازی این گل را مردود اعلام کرد. 

دقیقه 25: پس از چند بار نفوذ تیم پیکان از سمت چپ، این بار از جناح راست پیشروی را آغاز کرده و در نزدیکی نقطه کرنر ارسالی روی دروازه ناصری انجام دادند که این ارسال با ضربه سر بسیار زیبای مهدی مؤمنی به گوشه دروازه سیاه جامگان همراه شد اما ناصری به زیبایی روی این توپ واکنش نشان داد و با یک دست توپ را دفع کرد.

دقیقه 35: دافه در فضای خالی مدافعان سیاه جامگان در درون محوطه جریمه این تیم صاحب توپ شد و در حالیکه قصد ارسال پاس کوتاه داشت، توپ با برخورد به مدافع سیاه جامگان بار دیگر به دافه رسید که ضربه محکم و زیبای این بازیکن را باز هم ناصری با یک دست دفع کرد تا توپ راهی کرنر شود.

دقیقه 36: بختیار رحمانی ضربه کرنر را به درون محوطه جریمه سیاه جامگان ارسال کرد که توپ بعد از یکی دو ضربه به شکل خطرناکی به دیرک دروازه ناصری برخورد کرد اما داور به دلیل خطایی که علی عسگری در این صحنه روی مهاجم پیکان انجام داد، ضربه خطای پنالتی به سود خودروسازان اعلام کرد.

گل اول پیکان توسط مهدی شیری از نقطه پنالتی

دقیقه 41: ضربه پنالتی پیکان را مهدی شیری به زیبایی به گوشه بالای دروازه زد تا گل اول این بازی به نام این بازیکن ثبت شده و پیکان از میزبان خود پیش بیفتد.

دقیقه 49: پاس در عرض روستایی به مقابل دروازه خالی سیاه جامگان را محمدمهدی عسگری زودتر از مومنی تبدیل به کرنر کرد.

دقیقه 50: نزدیک بود ارسال کرنر رحمانی تبدیل به گل شود که توپ روی دروازه سیاه جامگان فرود آمد.

گل دوم پیکان توسط افرانگ دافه

دقیقه 72: پارس در عمق عالی بارانی از بین دو مدافع سیاه جامگان را افرانگ دافه با فرار به موقع تبدیل به گل کرد.

دقیقه 74: ارسال بادامکی از روی ضربه آزاد را نیازمند روی هوا جمع کرد.

خلاصه بازی را  اینجاببینید.

2081