پیروزی پیکان مقابل سیاه جامگان در دقایق پایانی

پیروزی پیکان مقابل سیاه جامگان در دقایق پایانی

وبسایت رسمی برنامه نود - تیم‌های پیکان و سیاه جامگان به مصاف هم رفتند که شاگردان مجید جلالی با گل دقایق پایانی توانستند حریف خود را شکست داده و سه امتیاز بازی را کسب کنند.به گزارش وبسایت نود ، پیکان با این برد ۱۹ امتیازی شد و به رتبه هفتم رسید. سیاه جامگان نیز در رده چهاردهم باقی ماند.

پیکان تهران

رحمان احمدی؛ سیاوش یزدانی؛ امیرحسین صادقی؛ مهدی شیری؛ لئون آیراپتیان؛ محمدصادق بارانی؛ ماهان رحمانی؛ سیامک نعمتی؛ ابوالفضل ابراهیمی؛ سجاد آشوری؛ گادوین منشا

سرمربی: مجید جلالی

سیاه جامگان مشهد

محمد ناصری؛ محمد خانزاده؛ سیدمیثم حسینی؛ رضا شربتی؛ حمیدرضا علی عسگری؛ محسن آقایی؛ مصطفی احمدی؛ حسین بادامکی؛ ایوب کلانتری؛ روح اله سیف اللهی؛ سعید دقیقی  

سرمربی: خداداد عزیزی

شرح بازی

دقیقه 10: بازیکنان سیاه جامگان روی یک حرکت سریع به سمت دروازه پیکان پیشروی کردند و توپ را به روح الله سیف الهی در محوطه جریمه حریف پاس دادند اما ضربه این بازیکن با اختلاف اندکی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 38: پیکان صاحب یک ضربه ایستگاهی شد که امیر حسین صادقی این ضربه را به طور مستقیم به سمت دروازه سیاه جامگان زد که این ضربه با دخالت دروازه تیم مشهدی و برخورد به دیرک دروازه راهی به چارچوب پیدا نکرد.

دقیقه 52: سعید دقیقی در موقعیت بسیار عالی برای گلزنی قرار داشت اما ضربه او با اختلاف اندکی از کنار دروازه به بیرون رفت.

گل تیم پیکان تهران

دقیقه 5+90: در حالیکه بازی در ثانیه های پایانی دنبال می شد و همه منتظر سوت پایان بازی بودند، ارسال بازیکن پیکان به درون محوطه جریمه با ضربه مرتضی آقاخان همراه شد تا تک گل این بازی به سود پیکان به ثمر برسد.

2020