سیاه جامگان 1 - 2 پیکان / برتری خودروسازان با گلهای منشا

سیاه جامگان 1 - 2 پیکان / برتری خودروسازان با گلهای منشا

وبسایت رسمی برنامه نود - دیدار تیم های سیاه جامگان و پیکان با برتری خودروسازان به پایان رسید.

به گزارش وبسایت نود ، گادوین منشا در ادامه گلزنی های خود در این دیدار 2 گل به ثمر رساند و نقش پررنگی در برتری تیمش مقابل سیاه جامگان داشت.

سیاه جامگان:محمد ناصرى، علیرضا جلیلى، وحید عسکرى، رضا شربتى، محمدرضا خانزاده، مصطفى احمدى، سالار افراسیابى، حسین بادامکى، محسن آذرباد، پیام ملکیان، گوران یرکوویچ

پیکان:رحمان احمدی، امیرحسین صادقی، سیاوش یزدانی، مهدی شیری، آرمان قاسمی، ماهان رحمانی، امیرحسین کریمی، ابوالفضل ابراهیمی، سیامک نهمتی، سجاد عاشوری و گادوین منشا

لحظات حساس

دقیقه 11: گادوین منشا در فرصت تک به تک ضربه ای به توپ زد که واکنش محمد ناصری را همراه شد و توپ به بیرون رفت.

دقیقه 14: اشتباه ناصری در شروع مجدد باعث شد ماهان رحمانی در میانه میدان صاحب توپ شود و ضربه او به شکلی خطرناک به بیرون بره.

دقیقه 35: پرتاب بلند بازیکنان پیکان در محوطه جریمه به ابولفضل ابراهیمی رسید و واکنش ناصری مانع از گل شدن توپ شد.

دقیقه 37: ضربه گادوین منشا با برخورد به تیرک به بیرون رفت.

دقیقه 40 گل اول پیکان - منشا : پاس در عمق سیامک نعمتی به منشا رسید و این بازیکن در حالی که در حرکت بود با یک ضربه زیبا دروازه سیاه جامگان را گشود.

دقیقه 77: ضربه پیام ملکیان در شلوغی  محوطه جریمه به شکل خطرناکی از کنار دروازه بیرون رفت.

دقیقه 80 ( گل دوم پیکان - منشا ) : در دقیقه 80 سیامک نعمتی با یک ضربه از پشت محوطه به سمت دروازه پیکان قصد بازکردن دروازه را داشت که ناصری توپ رابرگشت داد و در برگشت منشا این توپ را به گل دوم تیم و خودش تبدیل کرد.

دقیقه 86 ( گل اول سیاه جامگان - ملکیان ) : ارسال عباس عسگری چسبیده به محوطه جریمه با ضربه سر پیام ملکیان به گل اول بازی برای سیاه جامگان تبدیل شود .

2020