گواردیولا: حضور در جام اتحادیه، وقت تلف کردن است!

گواردیولا: حضور در جام اتحادیه، وقت تلف کردن است!

وبسایت رسمی برنامه نود - گواردیولا هم معتقد است که تیم های انگلیسی بدون جام اتحادیه، شرایط بهتری خواهند داشت.

به گزارش وبسایت نود، بعد از آن که مورینیو عنوان کرد تصور می کند تیم های انگلیسی بدون حضور در جام اتحادیه می توانند عملکرد بهتری در مسابقات اروپایی داشته باشند، گواردیولا هم درباره فشار مسابقات در انگلیس صحبت کرده است. منچسترسیتی در حالی شنبه میزبان کریستال پالاس است که چهارشنبه شب در جام اتحادیه وست برومویچ را شکست داد. گواردیولا در مورد فشار بازی ها و مسابقات جام اتحادیه چنین می گوید:

بازی های زیادی پیش رو داریم، اما فوتبال امروز این گونه است. اگر قرار بر حضور در یک تورنمنت باشد باید در ان شرکت کرد. اما قهرمانی در جام اتحادیه چیزی نیست که برایتان اعتبار بیاورد و قهرمانی در آن مورد احترام افراد قرار گیرد. با قهرمانی در جام اتحادیه، راهی یک رقابت بین المللی نمی شوید. عنوان خوبی است ولی برای کسب آن انرژی زیادی هدر می رود.

شرایط سختی است که 90 دقیقه در مقابل وست برومویچ بازی کرد و سپس سه تا چهار ساعت در اتوبوس بود و سه الی چهار روز بعد در مقابل کریستال پالاس به میدان رفت و بعد نوبت به بازی با شاختار می رسد و سپس سه الی چهار روز بعد دوباره بازی سختی مقابل چلسی در استمفوردبریج خواهیم داشت. مربیان در این راه انرژی زیادی صرف می کنند، و توان شان تحلیل می رود. اما این چیزی است که از قبل نسبت به آن مطلع بودیم و جای شکایتی ندارد. باید بازی کنیم و همین کار را هم می کنیم.

1878