لیگ جزیره؛ پیروزی پر گل منچسترسیتی و توقف لیورپول در خانه

لیگ جزیره؛ پیروزی پر گل منچسترسیتی و توقف لیورپول در خانه

وبسایت رسمی برنامه نود - منچسترسیتی در خانه واتفورد به برد 6 گله رسید.

به گزارش وبسایت نود، هفته پنجم لیگ جزیره عصر شنبه با برگزاری شش مسابقه پیگیری شد که در مهمترین مسابقات لیورپول در خانه مقابل برنلی متوقف شد، منچسترسیتی هم در زمینِ واتفورد دست به کار بزرگی زد و به یک برد 6 گله دست یافت.

در اولین بازی روز شنبه، ساوتهمپتون با تک گل دیویس، کریستال پالاس نگون بخت را از پیش رو برداشت. دیدار تیم های هادرسفیلد و لسترسیتی با تساوی 1-1 به پایان رسید که واردی زننده گل لسترسیتی بود.

لیورپول بعد از شکست سنگین هفته گذشته مقابل منچسترسیتی، واکنش خوبی در این هفته نشان نداد و در خانه خود، مقابل برنلی دو امتیاز حساس را از دست داد. آرفیلد برای برنلی در نیمه اول گلزنی کرد و سپس صلاح در دقیقه 30 بازی را 1-1 مساوی کرد.

نیوکاسل هم در خانه خود با نتیجه 2-1 از سد استوک سیتی گذشت، آتسو و لاسکلس زننده گل های تیم نیوکاسل بودند. بازی وست برومویچ و وستهم نیز با تساوی بدون گل پایان یافت.

اما منچسترسیتی در ادامه بردهای پرگل خود موفق شد این هفته در زمینِ واتفورد به یک برد 6 گله برسد. آگوئرو در این مسابقه هتریک کرد، او در دقایق 27، 31 و 81 برای سیتی گلزنی کرد. ژسوس و اتامندی هم دو گل دیگر زدند و در نهایت استرلینگ در دقیقه 89 از روی نقطه پنالتی بازی را 6-0 کرد. سیتی با این برد فعلاً به صدر جدول رفت.

1878