شماتیک/ رونمایی از سیستم جدید استقلال؛ سه بعلاوه یک

شماتیک/ رونمایی از سیستم جدید استقلال؛ سه بعلاوه یک

وبسایت رسمی برنامه نود - با بازگشت محرومان استقلال، منصوریان در اولین بازی خانگی از سیستمی استفاده می‌کند که احتمالا سیستم ثابت او در این فصل خواهد بود.

به گزارش وبسایت نود، هفته اول لیگ، برای منصوریان با مصدومیت و محرومیت چند بازیکن اصلی تیمش آغاز شد. او در گرمای آبادان، مجبور بود تیمش را با یک هافبک دفاعی به زمین بفرستد و نتیجه خوبی هم نگرفت. امروز با بازگشت نورافکن و مجید حسینی و فرصت بازی در آزادی، او تیمش را با چینش مورد علاقه‌اش به زمین فرستاده است. چینشی که با سیستم فصل پیش استقلال متفاوت است و احتمالا تا آخر فصل، سیستم ثابت استقلال خواهد بود.

روزبه چشمی و امید نوافکن، دو هافبک دفاعی استقلال در این بازی هستند که احتمالا با ورود ابراهیمی، یکی از آن‌ها روی نیمکت خواهد رفت. داریوش شجاعیان، سرور جپاروف و جابر انصاری هم پشت سر علی قربانی بازی می‌کنند. خسرو حیدری، مجتبی جباری و حسن‌بیت‌سعید آلترناتیو آن‌ها هستند.

منصوریان در خط حمله هم سجاد شهباززاده و علی قربانی را در اختیار دارد. بر خلاف فصل پیش که کاوه و قربانی کنار هم بازی می‌کردند، بعید است این فصل زیاد به این دو نفر همزمان فرصت بازی برسد و منصوریان، تیمش را همیشه با یک مهاجم هدف وارد زمین خواهد کرد.