تارتار: جلالی در فولاد هم گفت به زمین آب بستیم!

تارتار: جلالی در فولاد هم گفت به زمین آب بستیم!

سرمربی تیم پارس جنوبی جم اعلام کرد حرف و حدیث هایی که از سوی مجید جلالی مطرح شده، به خاطر ترس از قدرت تیمش است.

مهدی تارتار در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره حاشیه هایی که بر سر میزبانی پارس جنوبی در جم مقابل پیکان ایجاد شده، صحبت های مجید جلالی، جایزه بهترین مربی لیگ دسته اول، نمایش استقلال مقابل نفت آبادان و برخی مسائل دیگر صحبت هایی انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:

مگر چند شهر مثل تهران است؟ برای بازی با پیکان در جم یکسری حرف و حدیث درست شد، بابت هتل و محل اسکان که باید به شما بگویم ما خودمان سال گذشته در جم هتل نرفتیم چون هتلی نداشتیم و شب‌ها در خانه خودمان می‌خوابیدیم. مهمانسراها برای شرکت نفت است و خودمان هم رایزنی میکردیم تا جایی را برای شب مسابقه پیدا کنیم و این مساله را می‌توانند بپرسند و اگر قرار به هتل رفتن بود اولویت با تیم خودمان است. مگر چند شهر مثل تهران هتل‌‌های زیاد دارد که راحت بازیکنان در عرض چند دقیقه به ورزشگاه بروند. ما اگر تهران هتل می‌گرفتیم و قرار بود با سایپا مثلا در کرج بازی کنیم هم شرایط همین بود و بیش از مسیری که حالا باید تا جم بیایند در راه بودیم.

فاصله تهران تا شهر قدس را فراموش کردید؟ همین ورزشگاه شهر قدس را ببینید اگر قرار باشد به آنجا برویم خودش یک مسیر طولانی و زمان بر است و این یعنی چه خوب می‌شود منطقی باشیم و منطقی صحبت کنیم. برای یک بازی خوب استادیوم خوب لازم است و مجوزها همه صادر شده است. در این زمینه ما منتظر جواب فدراسیون هستیم و چه بگویند در این زمین بازی کنیم و چه بگویند بازی نکنیم همه جوره تابع نظر آنها هستیم. 

نگران قدرت پارس جنوبی هستند با این حرف و حدیث هایی که مطرح شده نتیجه می‌گیریم که همه این صحبت‌ها به خاطر قدرت تیم ما و نگرانی است که به وجود آمده! من مربی جوانی نیستم و بعد 8 سال در لیگ برتر و یک سال در لیگ یک شک ندارم این صحبت‌ها و حاشیه‌ها برای این است که تمرکز و حواس ما را برهم بزنند. 

در فولاد هم گفتند به زمین آب بستیم این اولین بار نیست کادرفنی پیکان از این دست صحبت‌ها را مطرح می‌کنند. یادم هست در راه آهن با فولاد آقامجید بازی داشتیم و گفتند که ما در زمین آب بستیم و باعث شدیم فولاد ببازد. خود حمید مطهری که الان کمک ایشان است دقیقا شاهد این مساله بود و با تمام این صحبت‌ها ایشان را در زمین مسابقه بردیم.

این ها فرار رو به جلو است بعضی از ما مربیان فرار رو به جلو را خوب بلد هستیم. آقامجید جلالی مربی، بزرگ و دوست خوب من است و احترام زیادی برای ایشان قائل هستم اما این رفتارها را فرار رو به جلو می دانم.

نانگ رقیب جدی طارمی برای آقای گلی است نانگ یک بازیکن بین المللی است و در این سال‌‌های گذشته نشان داده کیفیتش چطور بوده است. البته در این خوب بودن نانگ در بازی با گسترش همه بازیکنان تیم من دخیل هستند. ابراهیم صالحی که آن پاس گل خوب را برای او ساخت، سالاروند، میثم نقی زاده، علی دشتی، مهدی زبیدی و بقیه که چون همه خوب بودیم تیم توانست با قدرت نتیجه بگیرد. نانگ خوب شروع کرده و مثل بقیه مهاجمان می‌تواند برای آقای گلی بجنگد و با شناختی که از او دارم می‌تواند رقیب جدی طارمی در به دست آوردن این عنوان باشد.

پرسپولیس همچنان مدعی اول قهرمانی است بازی پرسپولیس مقابل فولاد کاملا یک بازی یکطرفه بود و اما نمی توانیم بگوییم فولاد ضعیف بود. شما نفرات و اسم‌‌های حاضر در تیم فولاد مثل مبعلی، زهیوی و بقیه را ببینید آن موقع به حرف من می‌رسید. این قدرت پرسپولیس بود که آن را به خوبی در زمین دیکته کرد و اجازه نداد فولاد که سابقه قهرمانی در لیگ را دارد، کاری از پیش ببرد. پرسپولیس کمترین تغییرات را داشته و نقاط ضعف خودش را به بهترین شکل برطرف کرده و این پرسپولیس قوی و قدرتمند شانس اول قهرمانی است.»

هنوز هم می گویم تیم منصوریان مدعی است من بازی استقلال مقابل نفت آبادان را ندیدم اما می‌دانم نبودن 3، 4 بازیکن کلیدی آن هم در خط دفاع و هافبک دفاعی چه شرایطی را برای تیم‌ها به خصوص تیمی مثل استقلال به وجود می‌آورد. آنها ترکیب خودشان را شناخته بودند و در آستانه بازی به یکباره محرومیت‌ها اعلام شد و این مساله شرایط را برای آنها سخت کرد. بازهم می‌گویم به این بازی استقلال نباید نگاه کرد و تیم منصوریان یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در کنار پرسپولیس است. به نظرم با اینکه کمالوند تیم خوبی در نفت آبادان ساخته اما بازی مقابل این استقلال از روزهای خوش شانسی او بود که توانست به یک برد ارزشمند دست پیدا کند.

جایزه برترین مربی متعلق به من نیست

من شب گذشته درباره جایزه بهترین مربی سال گذشته لیگ دسته اول صحبت کردم. فقط باید بگویم این جایزه تنها متعلق به من نیست. اگر اسم کادرفنی ام را نگویم در حق شان ظلم کردم. پاشایی، عالی پور، اینانلو، جودکی و موسوی نفراتی بودند که زحمات زیادی کشیدند. از همه مهم تر بازیکنانی که می توانند یک مربی را از عرش به فرش ببرند. از 3 بازیکن نام می برم که واقعا سال قبل زحمت کشیدند. خمیسی، بابامحمدی و نظری. از مدیریت باشگاه هم ممنونم که مثل کوه پشت ما بود.